Cześć wszystkim,
potrzebuję porady, bo nie wiem sam co robić. 11 listopada zamówiłem z ali telefon od Goldway, sama paczka do Polski szła bardzo długo (dotarła 20 grudnia), 23 grudnia dostałem list z urzędu celnego i w ten sam dzień wysłałem im maila ze screenami z aukcji i pdf'a z potwierdzeniem płatności z mojego banku. Ze strony urzędu celnego do dzisiaj zero odpowiedzi, ani paczki, o dodzwonieniu się do nich nie wspominając. Wysłałem im jeszcze 2 razy maila z dokumentami (w kolejnym podając swój PESEL, chociaż z tego co dowiedziałem się to w Przemyślu nie wymagają), ale bez zmian. Tak wygląda to na trackingu paczki:
- Kod: Zaznacz cały
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
Problem jest jeden, od zamówienia minęło ponad 2 miesiące, w tym czasie poprosiłem sprzedawcę o rozszerzenie okresu ochrony, dołożył kilka dni, w tym momencie do końca okresu ochrony, a tym samym automatycznego przelania pieniędzy do sprzedawcy zostało ok. 5 dni. Co robić? Wszcząć spór? Jeżeli tak to co dalej? Domagać się zwrotu pieniędzy czy czekać, aż w końcu łaskawy urząd celny zwolni paczkę?