Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
14 gru 2015, o 17:03
I bought the Mstar s700 from you and I have discovered several problems so far.
1. the sim1 slot does not work at all.
2. the sim2 slot works very bad - no coverage, terminated calls.
3. Apps like camera, playstore terminate with no specific reason.
4. the battery suddenly "dissapears"...
19 gru 2015, o 22:01
proszę o przetłumaczenie:
Wnoszę o natychmiastowy zwrot gotówki za jeden zegarek otrzymałem całkiem inny niż zamawiałem a chciałem konkretnie ten, który kupiłem. Nie jestem zadowolony z otrzymanego zegarka i chcę zwrotu gotówki za niego! Wszystko potwierdzam na zdjęciach.
19 gru 2015, o 22:05
I expect you will give me all the money back for one watch. The one I got is entirely different from the one I ordered and paid for. I am not satisfied woth the watch I got and I want my money back!
See the photos attached for details.
21 gru 2015, o 16:28
Witam
Proszę o przetłumaczenie.
As you can see customer has to cover the shipping fees to send the item back.
2)Partial refund ( No return)
We can offer a partial refund $15 to your original account or refund $20 on your wallet. This amount can be used for your future orders.
3)Resending a remplacement (No return)
We can resend you a replacement but we kindly ask you pay $75 handing fee.
Could you please let me know your decision?
Thank you for your cooperation and understanding.
22 gru 2015, o 00:27
Jak widzisz klient (kupujący) musi pokryć koszty przesyłki za odesłanie przedmiotu z powrotem.
2) Częsciowy zwrot (bez odsyłania)
Możemy zaoferować 15$ zwrotu na konto lub 20$ zwrotu do portfela w naszym sklepie, które możesz wykorzystać przy przyszłych zamówieniach.
3) Wysłanie nowego egzemplarza (bez zwrotu)
Możemy przysłać nowy egzemplarz, ale uprzejmie prosimy o zapłatę 75$ za przesyłkę.
Czy możesz dać nam znać jaka jest Twoja decyzja?
Dziękujęmy za Twoją współpracę i zrozumienie.
T.
24 gru 2015, o 08:20
Proszę o pomoc w tłumaczeniu
About your new parcel ,we have have checked it well ,we don't know why have such problem again .
Can you repaired in local shop well .i can resend battery to you for replacement ,is that ok ?
24 gru 2015, o 09:02
Co do nowej przesyłki,sprawdziliśmy ją dokładnie i nie wiemy czemu znów wystąpił problem.
Czy możesz naprawić to w lokalnym serwisie? Możemy dosłać Tobie baterię do wymiany
29 gru 2015, o 15:28
Witam, dostałem taką wiadomość od majfrenda:
- Kod:
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
i teraz chciałbym mu odpowiedzieć, że chcę aby wysłali jeszcze raz ale listem rejestrowanym lub czymś co da mi pewność że to dojdzie.
Ktoś pomoże? Z góry dzięki
29 gru 2015, o 17:21
Dear seller.
I understand it. Please resend this package to me again but some way with available tracking, so there will be higher possibility i can get it.
Please let me know when you will do it.
29 gru 2015, o 17:31
Proszę o przetłumaczenie tego na język angielski:
"Witam, jestem zainteresowany kupnem etui na telefon: ‘link’. Proponowaliście mi Państwo rabat w ramach rekompensaty za czas oczekiwania na przesyłkę. Ile procent rabatu dostanę na to zamówienie?
Pozdrawiam"
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.