Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
23 lis 2015, o 17:35
Poproszę o tłumaczenie takiego tekstu:
Zegarek, który otrzymałem jest niesprawny. W ciągu doby spóźnia się o 5 minut. Zegarmistrz nie może usunąć usterki ponieważ mechanizm jest uszkodzony. Proszę o zwrot pieniędzy lub wysłanie sprawnego mechanizmu w celu wymiany.
23 lis 2015, o 18:23
The watch I got does not work as it should. It shows a delay of 5seconds per 24hrs. The watchmaker cannot fix it since the work is damaged.
I expect either the refund or sending the new work for this watch so that I could replace it.
25 lis 2015, o 13:38
dear
but we have not checked this item is returned to us from website,
mogę wiedzieć co kitajec tu napisał?
25 lis 2015, o 16:33
Drogi...
Ależ my nie sprawdziliśmy tego przedmiotu. Wrócił do nas ze strony internetowej
lub druga wersja:
Drogi...
Ależ my nie sprawdziliśmy na stronie internetowej, czy ten przedmiot wrócił do nas.
Weź im wyślij trochę przecinków i kropek, bo może na swoich klawiaturach tego nie mają i nie da się ich zrozumieć
25 lis 2015, o 19:00
Nie moge sie doczytac o co biega jej...
Mam zaplacic a pozniej zostawic wiadomosc co do koloru i mofdelu? Bo to bedzie na zlecenie?
26 lis 2015, o 06:50
Dziękuję za dotychczasową pomoc i poproszę o kolejną. Proszę o przetłumaczenie wiadomości jaką dostałem od sprzedawcy:
Dear Witold ,
Thank you for your message to let us know your watch situation.
Sorry for all the inconvenience may cause you. Please kindly understand that we are doing our best to maintain a smooth transaction.
Now we hope you could offer us the photo of the wrong watch,you could take the photo first and click the "Upload a photo" button of this order, then you could attach the watch picture to let us see the details.
It could let us know the situation more clearly and avoid the same thing from happening again.Your cooperation will help better resolve the matter.
We will offer the proper solutions after your picture.
Looking forward to your reply.
Should you have any further questions, please let us know freely.
We are sure we will give you satisfactory service.
Best regards,
Pat L (Aliexpress Store: TimeZone)
26 lis 2015, o 10:52
Tekst jest długi i pełen chińskich frazesów, więc trochę szkoda czasu na tłumaczenie go w całośći. W skrócie- chcą abyś odesłał im zdjęcie złego zegarka i po otrzymaniu tego zdjęcia zaproponują rozwiązanie sytuacji.
T.
26 lis 2015, o 21:15
Dziękuję za pomoc
Wysłane z mojego C55 przy użyciu Tapatalka
27 lis 2015, o 21:16
Witam, proszę o przetłumaczenie bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem.
Really sorry to bring you such confusion
We have already sent the parcel out to shipping company for several days
By contacting with them, they are processing it now due to strict customs policy in China
And will update tracking information online within 2-4 days
Please don't worry
Then you can check by the link:
http://en.4px.com/index.php?option=com_tracking4px
28 lis 2015, o 03:41
Przepraszamy za zamieszanie. Dostarczylismy przesyłkę do firmy pocztowej już kilka dni temu, obecnie przygotowują ją do wysyłki zgodnie z wymogami chińskich służb celnych. Informacje odnośnie śledzenia powinny się zaktualizować w ciągu 2-4 dni, więc o nic się nie martw. Możesz śledzić paczkę korzystając z tego linku:
http://en.4px.com/index.php?option=com_tracking4px.
T.
29 lis 2015, o 03:37
Dziękuje za pomoc :)
1 gru 2015, o 15:45
Prosiłbym o przetłumaczenie jeszcze tego:
Sorry for replying you late
Sorry to tell you that due to the serious custom checking in China, your parcel was delayed in the custom for dew days, our shipment agent is dealing with your case, it should be released in 2 days
Sorry for keep you waiting, we will offer a discount for your next order
Thanks for your understanding
Regards
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.