Witam.
Mam problem z produktem. Mianowicie zamówiłem na AliExpress produkt, zapłaciłem, otrzymałem numer trackingowy z informacją od sprzedawcy, że towar został wysłany (3 dni po zakupie). Niestety, mija dokładnie 4 tygodnie od dnia poinformowania mnie przez sprzedawcę o wysyłce i żadna informacja w śledzeniu numeru się nie pojawia;/. Od samego początku, tj od dnia otrzymania numeru śledzenia pokazuje mi się komunikat: "Not Found Item is not found at this moment, If necessary, please verify with the package sender and check back later.". Numer śledzenia to RS..NL. Sprawdzam głównie na stronie
http://www.17track.net/en/track, oraz na innych polecanych w takich przypadkach i na każdej stale mam informację "not found".
Czytałem w FAQ zamawiania z AliExpress, że jeżeli żadna informacja co do numeru się nie pojawia, znaczy to że przesyłka fizycznie nie została przekazana poczcie. Czy taka sytuacja jaką opisuję oznacza, że sprzedawca leci w kulki i zwyczajnie jeszcze/wcale nie wysłał/nie wysle przesyłki? Oczywiście pisałem do niego wiadomości w tej sprawie, otrzymałem informację najpierw o zajętych przewoźnikach, a teraz, że w razie czego zwróci pieniądze. Rozchodzi się o 350zł, może nie majątek, ale tez nie 20zł.
Co powinienem zrobić? Czekać dalej czy próbować otwierać spór o zwrot pieniędzy? Nie mam nic przeciwko czekaniu, ale po pierwsze minął już miesiąc, a po drugie i najważniejsze ciągle otrzymuję informację "not found". ?