Witam,
Mam mały problem z paczką od GearBest.
Pod koniec zeszłego roku (29.12) zamówiłem dwie paczki, jedna idzie PostNL a w drugiej omyłkowo nie zaznaczyłem dopłaty za PostNL i idzie Sweden Posten.
Paczka PostNL dostała numer REXXXXXXXXXNL i już jest w WER Warszawa, ale ta która idzie Sweden Posten dostała dziwny numer Q1820340504XX (choć miała być rejestrowana) i żaden system trackingowy jej nie widzi (DirectLink, Bezpośrednio Sweden Posten, AfterShip, tracking GearBest), kontaktowałem się z GearBest to powiedzieli mi że paczka wyszła tego samego dnia co ta PostNL, dostałem zdjęcie i standardowe "nie martw się do 25 dni dojdzie" ale nigdzie nie mogę znaleźć swojej paczki co trochę mnie martwi bo miała być rejestrowana.
Czy niepotrzebnie panikuje czy coś może być nie tak? To moje pierwsze zamówienia z Chin i może dlatego tak reaguje.
Z góry dzięki za pomoc.