Mam pytanie do was, zamówiłem latarkę u chińczyka, zostało 7 dni do końca ochrony a paczka do mnie nie dotarła więc otworzyłem spór. Sprzedawca dał mi jakiś lipny tracking number bo nigdzie nie działa: 02209771660 a na stronie aliexpress jest coś takiego:
2015.08.25 16:54 (GMT-7): In transit (shipped by air)
2015.08.25 15:42 (GMT-7): Departure from Warehouse
2015.08.25 15:36 (GMT-7): Arrival at Warehouse
2015.08.25 15:32 (GMT-7): Pickup successfully
2015.08.25 00:42 (GMT-7): Successful departure from warehouse
2015.08.25 00:36 (GMT-7): Warehouse processing complete
2015.08.25 00:32 (GMT-7): Successful package pick-up
2015.08.21 19:23 (GMT-7): Order information received by carrier
Sprzedawca teraz odrzucił spór i napisał:
Co według was powinienem mu odpisać? Już 2x wymienialiśmy wcześniej wiadomości i tłumaczyłem mu że ten tracking number nie działa