przez blue_voyager » 10 sty 2015, o 17:41
Jakby Ci się chciało zajrzeć do FAQ, to nie zadawałbyś pytań na które są tam odpowiedzi.
Teraz informuję, następne takie posty będę usuwał.
cytat z FAQ
P: Dostałem numer przesyłki ale żaden Tracking go nie znajduje. Co się dzieje?
O: Spokojnie, nadanie numeru nie jest jednoznaczne z wysłaniem przesyłki, jedynie z jej wprowadzeniem do systemu. Sprzedawcy (zwłaszcza Ci mniejsi) zwykle czekają aż uzbiera się większa ilość przesyłek i dopiero wtedy zawożą je na pocztę. Przesyłka pojawi się w trackingu wtedy gdy fizycznie znajdzie się na poczcie. Jeśli minął długi czas od podania numeru a nie pojawił się żaden status przesyłki, możesz napisać do sprzedawcy maila z prośbą o wyjaśnienie sytuacji, czasami to motywuje sprzedawcę do działania.