Witam, założyłem spór z chińczykiem, ponieważ wysłał mi zły numer trackingowy. Odpowiedzial po 4 dniach i przedluzyl spor o 10 dni. Co powinien zrobić aby dalej ciągnąć spór i żeby alie się tym zajęło ? Odpisal mi: hi, dear friend Please do not worry I will go to my query as soon as the post office Please be patient.
Teraz mam cztery mozliwosci: accept, modify, cancel dispute, escalate dispute.
Co należy teraz zrobić ?
Tutaj numer trackingowy jaki wysłał: RC031097914CN
1 Collection 2013-12-13 15:08 广商国际小包 Huangpu, Shanghai(20023712)
2 Departure from outward
office of exchange 2013-12-14 18:46 上海国际 Minhang, Shanghai(20110600)
3 NULL 2013-12-19 14:48 Shanghai Pudong International Airport(PVG) Shanghai Pudong International Airport(PVG)
http://zapodaj.net/cecb33fda7fd9.jpg.html <---- screen