Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
8 maja 2017, o 22:03
VAT jest naliczany przy imporcie spoza EU. Zapytaj majfrienda jaką wartość i zawartość masz zadeklarować na CN22.
2 sie 2017, o 12:57
Mam pytanko - czy po nieudanej naprawie jest jakaś opcja domagania się zwrotu pieniędzy lub wymiany wadliwego towaru? Czy Chińczyk będzie się bujać do końca gwarancji na mój koszt żeby na koniec powiedzieć że mogę go pocałować?
2 sie 2017, o 14:54
Prawda jest taka, że wszystko zależy od dobrej woli chińczyka. Bo jak już nie możesz zakładać dispute to jesteś zdany ja jego łaskę i nie łaskę :P Suppoert aliexpress będzie Ci mówił, że skontaktują się ze sprzedawcą, coś tam coś tam, bla bla bla, ale na dobrą sprawę nic nie pomogą. Miałem taką sytuację, że telefon wrócił do mnie nienaprawiony, 4 miechy bez telefonu i niestety nic już nie wskórałem. Trzeba się liczyć z tym, że gwarancja od chińczyków jest fikcyjna.
4 sie 2017, o 08:36
Witam czy ktoś jest w stanie mi pomóc? Telefon dostał zawiechy więc wysłałem go na reklamację. Zrobiłem zgodnie z instrukcją. Wysłałem 7.lipca 2017 na adres podany w mailu do firmy chl logistik słubice. Do tej pory cisza. Podany nr. Tel do Słubic nie odpowiada 790855422. Pisałem na AliExpress. Chinka powiedziała że zobaczą co mogą w tej sprawie zrobić.
Na stronie chl logistik słubice jest taki sam nr, ale nieczynny, wysłałem maila do tej firmy i też cisza. Co w tej sprawie mogę zrobić? Iść na policję? Czy daje czekać?
8 sie 2017, o 23:12
Dzwoniłem do ich centrali w Warszawie, powiedziano mi, że reklamacjami z AliExpress zajmuje się oddział w Singapurze. Jedyną opcją jest kontaktowanie się z nimi używając maila podanego na AliExpress, ewentualnie z samym AliExpress, które pewnie i tak odeśle do tej firmy. Potrzebna jest cierpliwość.
Z tego co wiem, kilku osobom z tego forum udało się odzyskać pieniądze, lecz trzeba było ich trochę męczyć i czekać jakieś 2 miesiące. Ja jestem w trakcie...
12 sie 2017, o 13:09
Czy jesli Aliexpress przyznalo mi racje przy Dispute, i zaoferowali czesciowy refund to juz pewne ze go dostane? Bo sprzedawca nadal kreci i klamie.
12 sie 2017, o 14:27
Nie jest pewne do momentu zamknięcia przez ali
Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
17 sie 2017, o 17:04
Kupiłem słuchawki bluetooth i po 2 użyciach przestały działać tzn podejrzewam, że bateria siadła. Co w takim przypadku mam zrobić? Czy reklamacje mam zrobić otwierając spór czy kontaktować się ze sprzedawcą? Na spór pozostał mi już jeden dzień (jeśli to 7 dni od odebrania przesyłki bo ocenę wystawiłem pozytywną już wcześniej)
18 sie 2017, o 11:07
No pewnie, że otwieraj spór czym prędzej. Skoro nie ma innej możliwości dochodzenia reklamacji, to na co chcesz czekać? Co to za dziwne dylematy?
18 sie 2017, o 11:34
W tym rzecz, że nie wiem jakie mam możliwości dochodzenia reklamacji. Czy tylko spór? Czy wymiana wiadomości w jakiś sposób mnie zabezpiecza? Na teraz poprosił o Video i zapewnia, że ewentualnie wyśle nowe w ramach 1 rocznej gwarancji. Dziś ostatni dzień na otwarcie sporu. To jego ostatnia wiadomość:
We still didn’t know what your specific problem, could you describe the problem more clearly?
This earphone with 1 year guarantee, so don’t worry please, and send me a video to show me your problem, after I checked, I will resend you a new one.
18 sie 2017, o 13:54
Takie rzeczy rozwiązuje się w sporze - tam wymienia się wiadomości, prośby i wideo. Po to, żeby ewentualny arbitraż Aliexpress miał do tego wgląd i mógł interweniować w oparciu o aktualne info.
Za dużo to ty na temat kupowania na Ali nie poczytałeś, a tego się nie da streścić w dwóch postach ...
18 sie 2017, o 14:57
Spór założony. Dzięki za szybką pomoc. Mam jeszcze pytanie o płatność, która była przez przelewy24, ale zwykłym przekazem pocztowym płaconym na poczcie. Jak w takim przypadku wygląda zwrot kasy. Szukałem na forum ale nie znalazłem.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.