Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
16 maja 2016, o 19:14
A nie warto ubezpieczyć paczki? To tylko 7zł różnicy, a w razie czego można ubiegać się o zwrot kasy.
16 maja 2016, o 19:18
Warto , nie warto- decyzja należy do ciebie, wysłałem bez ubezpieczenia dwa razy i wszystko doszło , choć reguły nie ma.
16 maja 2016, o 20:27
A można taki list polecony ubezpieczyć? Ja tam tylko widzę opcję z zadeklarowana wartością.
Mi kiedyś tablet zaginął w akcji. Wysłany do gearbest, zamiast do Chin to poleciał do Finlandii i ślad po nim zaginął.
22 maja 2016, o 10:50
Przejrzałem wątek w miarę dokładnie ale dokładnej odpowiedzi nie znalazłem.. Chodzi mi o wsparcie ze strony aliexpress gdy sprzedawca nie wywiązuje się ze zobowiązań gwarancyjnych. Oczywiście chodzi o okres, gdy już nie można otworzyć sporu. Wysyłka nie wchodzi w grę - usterka drobna finansowo ale uniemożliwia użytkowanie. W korespondencji seller zobowiązał się przesłać bezpłatnie zamienne części ewentualnie dać drobny zwrot kasy (części można kupić , ale dużo drożej w europie).. ale na kolejne monity nie odpowiada.. jest korespondencja w systemie jako dowód. Mail ogólny na ali? Próbowałem kiedyś pomocy w tej kwestii i coś tam odpowiadali. Będę wdzięczny za podzielenie się doświadczeniem przez tych co przez to przeszli..
26 maja 2016, o 17:21
Witam. Dostałem właśnie takiego emaila z danymi do wysyłki. Umiał by ktoś rozszyfrować co jest co i jak to zaadresować na poczcie? Z góry dzięki.
The RMA:20160525001C
The returning address is as follows:
114 Room,4th Building, li xiang xin cheng, jin dao tian Road,luo hu district, shenzhen city, China.
Attn: Lingze zeng
Zip code :518000
Phone NO.: 0086-18948323215
Pls send it back by your local postal office to save your shipping cost,and indicate it as follows on the package:
product description: Accessory replacement and pls indicate value: 38USD
After you send and then notice us tracking No.
please put a label on the phone with the problem details+order No.
Thanks and sorry for the inconvenience
26 maja 2016, o 18:05
Wydrukuj na przesyłkę i potwierdzenie nadania, na kopertę trochę większy wydruk a na potwierdzenie taki aby się zmieścił.
RMA to jest sprawa klienta, numer reklamacji , jest przypisany do Ciebie.
Wyślij po przez Pocztę Polską listem poleconym .
W środku paczki umieść -swój RMA, numer zamówienia ,i opisz problem jaki masz z fantem( nie wiem co to masz?)
Na kopercie też napisz RMA - nie zaszkodzi.
Chińczyk chce abyś opisał paczkę "Accessory replacement" - Wymiana akcesoriów, i napisał kwotę 38 $.
Po wysłaniu podaj chińczykowi numer listu przewozowego.
Pan z Azji dziękuje i przeprasza za problemy.
Poniżej masz przykład jak kolega zrobił, ja dodatkowo wydrukowałem i przykleiłem na potwierdzenie nadania.
1 cze 2016, o 22:07
Czy deklarację CN22 też należy wypełnić do poleconego?
1 cze 2016, o 22:11
Nic nie wypełniałem.
Meizu M2 Note
1 cze 2016, o 22:12
Wypełniasz tylko ten zwykły kwit na list polecony i tyle. Nic więcej nie jest potrzebne.
2 cze 2016, o 15:36
Witam,
3 miesiące temu wysłałem do reklamacji telefon Meizu M2, gdyż był problem z dzwiękiem. Po tak długim czasie dostałem telefon naprawiony... ale nie mój. Dostałem zniszczony telefon, na którym są znaki uzytkowania. Mój telefon był "nietknięty" gdyż zakupiełm go z etui oraz ze szkłem zabezpieczającym. Ten który przyszedł, jest poobijany, i ma zniszczona obudowę.
Problem polega na tym, że wysłano mi inny, zniszczony telefon. Także nie odesłano mi etui oraz szkła bezpiecznego. Ponadto, wysłano inny przewód do ładowania, ktory nie pasuje do wejścia telefonu.
Jestem bezradny i wściekły. Napisałem do Nich, odpisali "sorry" i na moje oburzenie i prośbę o telefon wysyłają uśmieszki.
Jak mogę podjąć ten problem? - dziękuję wszystkim za pomoc
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.