Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
24 kwi 2015, o 18:41
Sprzedawca w opisie aukcji napisał, że zmiana softu oznacza utratę gwarancji.
24 kwi 2015, o 18:57
To sprawdź jaki jest soft w tej chwili, zobacz czy jest dostępny na needromie (pewnie jest). Jeśli wgranie nowego softu nie pomoże, zainstalujesz z powrotem stary i po problemie.
Wchodzimy powoli w tematy nie związane z tym wątkiem.
24 kwi 2015, o 19:23
Nigdy nie instalowałem softu w telefonie i nie chcę czegoś zepsuć i narazić się na utratę gwarancji. Nie wiem tylko czy powinienem od razu otworzyć spór na paypalu czy najpierw próbować się dogadać ze sprzedawcą. Jakby ktoś mógł mi w tym temacie poradzić, byłbym wdzięczny.
24 kwi 2015, o 19:29
Kupowałeś na Aliexpress czy w jakimś sklepie? Płaciłeś kartą czy PayPalem?
edit. teraz zauważyłem, ze na Ebay. Nie korzystam z tego serwisu, nie wiem jakie ma procedury reklamacyjne.
24 kwi 2015, o 19:37
Wydaje mi się, że eBay tutaj niewiele pomoże, tylko sprzedawca. Zapytaj się, czy jest możliwość odesłania na gwarancję, jeżeli żaden ze sposobów nie pomoże. Widocznie stara Ci bardziej utrudnić, niż pomóc chociaż nie znam szczegółów. Podaj link do aukcji ebay, może tam jest coś, na co powinieneś zwrócić uwagę. Jakoś uda się wspólnie to rozwiązać.
24 kwi 2015, o 20:00
http://www.ebay.com/itm/371301321062?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AITJeśli otworzę spór to paypal automatycznie odejmie te 82$ z konta sprzedawcy "do wyjaśnienia sprawy" ale chyba na razie zaczekam do poniedziałku i zobaczę co mi sprzedawca napisze.
25 kwi 2015, o 08:11
Dostałem odpowiedź:hello, i am sorry, friend, about the language, you can let someone help you Brush phone, it will show you many language, please try, and i am sorry, i don't understand this problem, the touch screen is not work? is that right? friend, would you please power off, and wait some minutes, then power on, if it still same, please mail me, i will give you the best reply. thanks! looking forward to your reply.
Po czym mu wyjaśniłem:Here is equal problem showed:
https://www.youtube.com/watch?v=gQCG4PO1irsPhone is just randomly pressing touch screen, making it impossible to use. I'd like to get refund.
On mi odpisał:Dear friend
Thank you for your concern about our products and message.
now is weekend, I'll be on vacation for 2 days. I will reply to you as soon as I am back to work next monday. Please don't leave me bad feedback when I can't reply you in time, also hope you don't mind the delay of shipment because of Holiday. I will try my best for you when I see your message. Thank you for your understanding.
Otwierać spór czy czekać do poniedziałku?
7 maja 2015, o 13:00
Witam
Chce oddac na gwarancje telefon do chin
(minelo jakies 5 miesiecy od zakupu)
czy bede musial zaplacic tylko za wysylke Polska -> Chiny?
czy jednak dorzuca mi Chiny -> Polska?
i jak to jest z karta gwarancyjna?
bo ja takiej nie dostalem nigdzie :/
Pozdrawiam
7 maja 2015, o 13:06
Z reguły kupujący płaci za wysyłkę do Chin, w drugą stronę płaci sprzedawca.
Do chińskich telefonów poza nielicznymi wyjątkami (np. Lenovo) nie ma kart gwarancyjnych, podstawą do naprawy gwarancyjnej jest transakcja na Aliexpress lub w sklepie internetowym.
7 maja 2015, o 16:28
a jesli mam wgrany custom roma do telefonu
to lepiej poszukac jakiegos oryginalnego romu do swojego telefonu?
Pozdrawiam
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.