Promocje i oferta sklepu GearBest.com
Odpowiedz

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

11 maja 2016, o 20:30

Witam

Zamówiłem sobie na gearbeast dla siebie i szwagra telefon.
Założyłem konto w GB założyłem konto na paypal podpoiłem kredytówke pod paypala i zapłaciłem.
wszystko poszło ok. kasa znikła zamówienie ruszyło, otrzymałem potwierdzenie ze sprzedawca otrzymał wpłatę.

Rano następnego dnia dostałem automatyczny email z informacja ze mam zweryfikować swoja płatność.
Przesłać zdjęcie kary kredytowej i dowodu osobistego ???
a jak niby płaciłem PayPalem to wyczytałem ze mogę płatność jakoś zweryfikować na paypal, nic takiego nie wiedzę.

Mieliście kiedyś takie coś?

"Dear Tomasz

Thanks for your order at gearbest



We confirm we have successfully received your payment. However, in order to ensure your payment security,

it is required to conduct additional payment verification before authorizing the transaction.

Your order is now ON HOLD,we need to complete this one-time verification.

This is a standard anti-fraud check for online payment,please check our website for more details here :



http://www.gearbest.com/about/verify-payment.html



We will process your order as soon as we receive the payer's ID confirmation.

Please provide us the following documents:

1) 1 color photo of your identity card or passport or driving license.

The photo must show clearly, the full name, expiry date, signature and address if applicable.

You can hide the date of birth and document number for your privacy.

Or a color scanned copy or picture of your recent utility bill(the address should match your billing or shipping address)



2)If you paid this transaction by credit card via paypal, please write down the credit card number for the first 4 and last 4 digital numbers,(for example 6011*****5871 ).



3)If you paid this transaction by a paypal account, please log into your paypal account to verify this transaction. Please just change the paypal status as Verified.

Sorry for all the inconvenience, we noticed that the counterparty status on your PayPal information is not verified, which means this transaction hasn't been verified by Paypal (or authorities by the card holder), which may lead to Credit Card Fraud.



Kindly make sure both attachments' size do not exceed 2 MB.



Please rest assured that we just want to make sure that this transaction was indeed made by the cardholder.

Our goal is to ensure this order's safety for both of us.

As we do not wish to delay your order please kindly reply us within 3 business days.

We guarantee all data you send will be destroyed as soon as the payment has been verified, in accordance with our Privacy Policy.

We look forward to hearing from you soon

Please feel free to contact us if you have any question, we are happy to help.

Thank you very much for your help and understanding.

Best Regards.

xikaili

gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/"

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

11 maja 2016, o 22:26

Miałem coś takiego kiedyś jak zrobiłem zamówienie w Pandawill. Nie wysyłałem im nic bo jednak wysyłanie skanu dowodu osobistego i karty to proszenie się o kłopoty. Wtedy anulowałem zamówienie i wybrałem inny sposób płatności.
Zapytaj ich po co im te dane.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

12 maja 2016, o 07:47

wlasnie o to mi chodzi ze chca zdjecie karty i dowodu albo prawa jazdy. ale tez jak mam anulowac zamowienie skoro z karty juz scigneli kase?

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

12 maja 2016, o 07:52

Pieprzony PayPal, wyślij te dane ,zastosuj się co do instrukcji, zakryj te dane co pokazali na przykładzie. Inaczej chyba nie odzyskasz kasy. Poczytasz opinie o PayPal to będziesz ciut więcej widział.

Meizu M2 Note

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

12 maja 2016, o 08:00

Swoją wiadomość podzielę na dwie części:
1. Jeżeli ktoś jeszcze czeka na Zuka Z1, to pochwalę się, że dziś mi napisali, że muszę czekać jeszcze dwa tygodnie do 25/05. Nic dodać, nic ująć - szkoda gadać.

2. Podczas swojego zamówienia, które dalej nie zostało zrealizowane również dostałem prośbę o zdjęcie dokumentów. Zależało im na weryfikacji PayPal więc zrobiłem screen, na którym były wypełnione etapy weryfikacji konta PayPal i zamknęło im to usta.

Mam nadzieję, że jestem jedynym przypadkiem, bo nikomu tego nie życze, dlatego też odradzam każdemu zakupy w tym sklepie. Zamówiłem telefon w preorderze z wysyłką 20/04. W dniu startu wysyłki dostałem prośbę o weryfikację konta zdjęciem dowodu, gdzie GearBest miał już 2 tyg. moje pieniądze u siebie. Po wyjaśnieniu okazało się, że muszę czekać na wysyłkę, jak się okazało po 5 dniach totalnej ciszy ze strony gearbesta, że do 10/05. Wczoraj natomiast jak im napisałem gdzie moja przesyłka? to odpisali,że wyślą 25/05. Ja już wysiadam i otwieram spór z PayPalem, nie chce nic mieć wspólnego z tym sklepem. Wnioskuję, aby ich potępić na tym forum, aby nikt nie miał podobnych problemów.

Reklamacja Lenovo K3 note

12 maja 2016, o 10:02

Mam Lenovo K3 note zakupione w gearbest. Telefon miał wgrany jakiś chiński system operacyjny, więc zaraz po zakupie (10 mies temu) został mu wgrany android 5.1.
Kilka tygodni temu telefon zaczął się "wyginać" (jest zabezpiecozny metalowym etui, nie jest nosozny w tylnej kieszeni spodni, więc to nie od tego, że ktoś na nim usiadł, inne uszkodzenia mechaniczne też odpadają). Najpierw wygięła się rama i po paru(nastu) dniach zaczął szwankować wyświetlać - dotyk w niektórych miejscach nie działa tak jak powinien (czyli albo mocniej wcisnąć trzeba, albo wcale nie zaskakuje - zależy od humoru telefonu), wyświetlacz w miejscach wygięcia prześwietla sie. Ostatnio zauważyłam, że bateria także zaczyna się wyginać w tym smaym miejscu. Telefon na pierwszy rzut oka wydaje się być wewnatrz prosty, ale zdaję sobie sprawę, że nawet minimalne róznice, niewidoczne gołym okiem, mogą mieć wpływ na funkcjonowanie telefonu.
Ale do sedna - skoro przeinstalowałam system, a pojawił się problem natury mechanicznej, czy gwarancja nadal obowiązuje? Czy powinnam przywrócić stary system operacyjny? Czy wogóle takie uszkodzenie łapie się pod reklamację? I jak to wygląda z przyjmowaniem reklamacji przez gearbest? Robią problemy? Będe wdzięczna za wszelkie sugestie.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

12 maja 2016, o 10:16

Wydaje mi się że uszkodzenie nie obejmuje gwarancji bo telefon jest jakby to powiedzieć wygięty czyli uszkodzenie fizyczne. Sam z siebie się nie wygiął przecież.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

12 maja 2016, o 10:25

No własnie o to chodzi, że telefon nie upadł, nikt na nim nie usiadł. Generalnie telefon był używany przez osobę, która dmucha, huha itp na takie "zabawki". Metalowe eutui nie nosi żadnych śladów uszkodzenia, jest proste. W pierwszej chwili myślałam, że to bateria zaczęła "puchnąć" i rozsadziła resztę. Ale widoczne zmiany baterii zauważyłam dopiero niedawno, na końcu.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

12 maja 2016, o 10:45

Zamówiłem 2 dni temu Xiaomi Mi Band 2 (tzn. oni tak to nazywają, to ten zwykły bez pulsometru nawet) w dobrej cenie. Ma być wysyłany do 29go maja. Zobaczymy, jak będzie tym razem ;)

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

13 maja 2016, o 09:04

miklopl napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Skorzystałeś z cash backu i giving assistance? Wyszło by jeszcze taniej o jakieś około 6$ jakby co to pisać do mnie na priv.

Do kolegi w sprawie wysyłania danych: uważajcie ludziska co wysyłacie i o co was proszą, można się naciąć. Mając nr karty i 3-cyfrowy kod z odwrotu można bardzo ładnie sczyścić komuś konto.

Do kolegi od telefonu: nikt Ci nie każe kupować na GearBest, pośliniłeś się na promocję to miej pretensję do siebie. Mi ostatnio paczki z GearBest szły listem poleconym ekonomicznym (jedna nlpost druga belgium post) całe 10 dni z czego najdłużej w Polsce, zaliczając dwa urzędy celne po drodze. Szła kamerka gitup 2 oraz pokrowiec do niej.

Także tego....
Odpowiedz