Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez tomeklodz » 8 maja 2016, o 11:53

Spokojnie ruszy myślę że dziś, ten Londyn to lipa. Zamawiałeś z magazynu EU?

Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka
Using Tapatalk
tomeklodz
AKTYWNY
 
Posty: 374
Dołączył(a): 21 maja 2014, o 11:06
Pochwały: 6

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez 79przemek » 8 maja 2016, o 12:03

Tak, z magazynu EU.
79przemek
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8 maja 2016, o 11:25
Telefon:: overmax
ROM: 1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez tomeklodz » 8 maja 2016, o 12:17

Spokojnie trwa to z
Reguły dwa tygodnie paczka pewnie nie została jeszcze wysłana z
Węgier a ten transport co widzisz to lipa niestety. Sprawdź ten numer na stronie 17track. Powinno to wyjść z Węgier najpóźniej jutro jeśli będzie inaczej to pisz do nich

Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka
Using Tapatalk
tomeklodz
AKTYWNY
 
Posty: 374
Dołączył(a): 21 maja 2014, o 11:06
Pochwały: 6

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez 79przemek » 8 maja 2016, o 12:24

Owszem na stronie 17track pokazuje, że paczka jest jeszcze na Węgrzech, tylko że tam siedzi już od 19 kwietnia, a to jest już trochę czasu.
79przemek
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8 maja 2016, o 11:25
Telefon:: overmax
ROM: 1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez tomeklodz » 8 maja 2016, o 12:25

U mnie z reguły było to 2 tygodnie do doręczenia

Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka
Using Tapatalk
tomeklodz
AKTYWNY
 
Posty: 374
Dołączył(a): 21 maja 2014, o 11:06
Pochwały: 6

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez 79przemek » 8 maja 2016, o 12:40

Poczekam jeszcze parę dni, jak nie będzie ruchu żadnego, to zgłaszam spór.
79przemek
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8 maja 2016, o 11:25
Telefon:: overmax
ROM: 1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez woody » 9 maja 2016, o 21:25

Zakupiłem zegarek na GearBest, zegarek dotarł cały i zdrowy i mam pytanie odnośnie "Confirm Receipt" czyli potwierdzenie odbioru -mam zatwierdzić? Kupowałem pierwszy raz w tym sklepie, na ali zawsze klikam na dzień, dwa przed upływem czasu.
Avatar użytkownika
woody
AKTYWNY
 
Posty: 469
Dołączył(a): 2 maja 2014, o 19:12
Pochwały: 16
Telefon:: Huawei P10

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez coobah » 9 maja 2016, o 23:11

No jak dostałeś towar to dlaczego zwlekasz z potwierdzeniem?
Avatar użytkownika
coobah
 
Posty: 153
Dołączył(a): 3 lis 2014, o 10:12
Pochwały: 6
Telefon:: GALAXY A5

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez woody » 10 maja 2016, o 11:21

Racja, to co tam się dzieje po zatwierdzeniu?

Meizu M2 Note
Avatar użytkownika
woody
AKTYWNY
 
Posty: 469
Dołączył(a): 2 maja 2014, o 19:12
Pochwały: 16
Telefon:: Huawei P10

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez japan600 » 10 maja 2016, o 11:26

nic sie nie dzieje. opcja jest dla paczek bez trackingu. za potwiedzenie dostajesz dodatkowe punkt w sklepie.
japan600
 
Posty: 95
Dołączył(a): 24 paź 2013, o 14:09
Pochwały: 6
Telefon:: Oukitel K6000 PRO

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Diomi » 11 maja 2016, o 20:30

Witam

Zamówiłem sobie na gearbeast dla siebie i szwagra telefon.
Założyłem konto w GB założyłem konto na paypal podpoiłem kredytówke pod paypala i zapłaciłem.
wszystko poszło ok. kasa znikła zamówienie ruszyło, otrzymałem potwierdzenie ze sprzedawca otrzymał wpłatę.

Rano następnego dnia dostałem automatyczny email z informacja ze mam zweryfikować swoja płatność.
Przesłać zdjęcie kary kredytowej i dowodu osobistego ???
a jak niby płaciłem PayPalem to wyczytałem ze mogę płatność jakoś zweryfikować na paypal, nic takiego nie wiedzę.

Mieliście kiedyś takie coś?

"Dear Tomasz

Thanks for your order at gearbest



We confirm we have successfully received your payment. However, in order to ensure your payment security,

it is required to conduct additional payment verification before authorizing the transaction.

Your order is now ON HOLD,we need to complete this one-time verification.

This is a standard anti-fraud check for online payment,please check our website for more details here :



http://www.gearbest.com/about/verify-payment.html



We will process your order as soon as we receive the payer's ID confirmation.

Please provide us the following documents:

1) 1 color photo of your identity card or passport or driving license.

The photo must show clearly, the full name, expiry date, signature and address if applicable.

You can hide the date of birth and document number for your privacy.

Or a color scanned copy or picture of your recent utility bill(the address should match your billing or shipping address)



2)If you paid this transaction by credit card via paypal, please write down the credit card number for the first 4 and last 4 digital numbers,(for example 6011*****5871 ).



3)If you paid this transaction by a paypal account, please log into your paypal account to verify this transaction. Please just change the paypal status as Verified.

Sorry for all the inconvenience, we noticed that the counterparty status on your PayPal information is not verified, which means this transaction hasn't been verified by Paypal (or authorities by the card holder), which may lead to Credit Card Fraud.



Kindly make sure both attachments' size do not exceed 2 MB.



Please rest assured that we just want to make sure that this transaction was indeed made by the cardholder.

Our goal is to ensure this order's safety for both of us.

As we do not wish to delay your order please kindly reply us within 3 business days.

We guarantee all data you send will be destroyed as soon as the payment has been verified, in accordance with our Privacy Policy.

We look forward to hearing from you soon

Please feel free to contact us if you have any question, we are happy to help.

Thank you very much for your help and understanding.

Best Regards.

xikaili

gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/"
Diomi
 
Posty: 4
Dołączył(a): 11 maja 2016, o 20:12
Telefon:: homtom

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez lagarto » 11 maja 2016, o 22:26

Miałem coś takiego kiedyś jak zrobiłem zamówienie w Pandawill. Nie wysyłałem im nic bo jednak wysyłanie skanu dowodu osobistego i karty to proszenie się o kłopoty. Wtedy anulowałem zamówienie i wybrałem inny sposób płatności.
Zapytaj ich po co im te dane.
Avatar użytkownika
lagarto
AKTYWNY
 
Posty: 418
Dołączył(a): 14 maja 2014, o 11:25
Lokalizacja: Jaworzno
Pochwały: 42
Telefon:: Redmi 4 PRO

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron