przez chrostos103 » 10 gru 2015, o 18:49
Witam, potrzebuję pomocy w odzyskanie telefonu lub pieniędzy od GearBest. W listopadzie dostałem zakupiony u nich telefon INew V3 Plus, który podziałał tylko do lipca 2015. Sprawę zgłosiłem i otrzymałem meila z prośbą o wysłanie telefonu. Telefon nadałem 14.08.2015r, a doręczenie przesyłki nastąpiło 28.08.2015. Po odebraniu przez GearBest uszkodzonego telefonu kontakt z nimi nagle się urwał. Po meilach z zapytaniem co się dzieje z moim telefonem, raczyli po miesiącu odpowiedzieć, że telefon nadal naprawiają i proszą o cierpliwość. Po następnych dwóch miesiącach ta sama śpiewka. Nie mam pojęcia co mogę jeszcze zrobić, dlatego proszę Was o pomoc, może ktoś z Was miał podobną sytuację, albo ma jakiś pomysł co mógłbym zrobić.
Przy okazji nie polecam tego gównianego sklepu. Z góry dziękuję za pomoc.