Promocje i oferta sklepu GearBest.com
10 gru 2015, o 00:53
Wczoraj zamówienie z Eu magazynu i dzisiaj tracking numer , który juz jest widoczny. drugie zmówienie i bez problemu
10 gru 2015, o 18:49
Witam, potrzebuję pomocy w odzyskanie telefonu lub pieniędzy od GearBest. W listopadzie dostałem zakupiony u nich telefon INew V3 Plus, który podziałał tylko do lipca 2015. Sprawę zgłosiłem i otrzymałem meila z prośbą o wysłanie telefonu. Telefon nadałem 14.08.2015r, a doręczenie przesyłki nastąpiło 28.08.2015. Po odebraniu przez GearBest uszkodzonego telefonu kontakt z nimi nagle się urwał. Po meilach z zapytaniem co się dzieje z moim telefonem, raczyli po miesiącu odpowiedzieć, że telefon nadal naprawiają i proszą o cierpliwość. Po następnych dwóch miesiącach ta sama śpiewka. Nie mam pojęcia co mogę jeszcze zrobić, dlatego proszę Was o pomoc, może ktoś z Was miał podobną sytuację, albo ma jakiś pomysł co mógłbym zrobić.
Przy okazji nie polecam tego gównianego sklepu. Z góry dziękuję za pomoc.
10 gru 2015, o 19:27
Napisz na naszym forum PW do uzytkownika: Gearbest i opisz sytuację i poproś o pomoc.
10 gru 2015, o 19:29
A to paypala nie ma? prezciez to podstawa to sporów w takich styuacjach
10 gru 2015, o 23:30
PayPal ma 180 dni ochrony, ten czas już dla kolegi minął.
T.
11 gru 2015, o 14:19
Płaciłem kartą z T-mobail, ale tak jak kolega wyżej pisze też by to nic nie dało. Wychodzi na to, że w GearBest gwarancja roczna nie istnieje.
Mam jeszcze pytanko, nie wiecie dlaczego mój post został przeniesiony do tego tematu? Pierwotnie zamieściłem go w dziale HydePark, wydawało mi się,że tam zobaczy go więcej osób.
Dzięki za zainteresowanie.
11 gru 2015, o 16:16
Płaciłem kartą z T-mobail, ale tak jak kolega wyżej pisze też by to nic nie dało. Wychodzi na to, że w GearBest gwarancja roczna nie istnieje.
Mam jeszcze pytanko, nie wiecie dlaczego mój post został przeniesiony do tego tematu? Pierwotnie zamieściłem go w dziale HydePark, wydawało mi się,że tam zobaczy go więcej osób.
Dzięki za zainteresowanie.
Jak płaciłeś przez T-mobile to jeszcze lepiej, dzwoń do banku, że chciałeś skorzystać z usługi "chargeback" opisz całą sytuację pani przez telefon i czekaj na zwrot kasy.
11 gru 2015, o 19:48
Właśnie skorzystałem z tej usługi, zobaczymy czy rozpatrzą pozytywnie. Dzięki za podpowiedz
11 gru 2015, o 20:08
Witam.
Kupiłem 4 przedmioty 3 grudnia. Na jednym z nich (wykorzystane punkty) wisi nadal "processing").
Mogę wiedzieć o co chodzi i czemu paczka jeszcze nie jest wysłana skoro wszystko było płacone razem?
Nr W1512021053135117
14 gru 2015, o 06:00
Witam. Kupiłem telefon Dogee z kuponem 11 listopada. Do tej pory Processing. Napisałem do nich wiadomość z końcem listopada. Bardzo szybki odpis że przepraszają, że towaru aktualnie nie ma i że będzie do dwóch tygodni.
Dwa tygodnie minęły. Napisałem znów i od tygodnia dwa tickety otwarte bez odpowiedzi..
Kurczę co jeszcze można w tej sprawie zrobić? Zależy mi na wysyłce tego telefonu bo kupiony był w super cenie... Czy użytkownik gearbest odpisuje na pw lub maile?
Dodam że na innym forum inne osoby zamówiły ten sam model i wysłali im tydzień temu.. Tylko u mnie zwlekają.. Any help? :(