Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Mar » 6 gru 2015, o 23:25

Ok. dzięki za info poczekam jeszcze ze dwa dni i jak nic sie nie ruszy z wysylką będę do nich pisał.
Mar
 
Posty: 24
Dołączył(a): 18 paź 2015, o 14:20
Telefon:: LG

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez ar2rc » 7 gru 2015, o 11:20

Najgorszy sklep z jakim miałem do czynienia. Na 11 produktów 2 mam w domu. 8 było brak na stanie, a jeden zaginął w akcji. Żeby nie PayPal.... Kobitka z PayPal mi napisała że z chin właśnie z tym sklepem mają najwięcej problemów i żeby nie topić kasy na 2 miesiące lepiej gdzie indziej dopłacić. Robią promocję bez sprzętu na stanie. Przypomina mi się cytat z misia " i co PAN mi zrobisz, ja tu jestem kierownikiem"
ar2rc
AKTYWNY
 
Posty: 300
Dołączył(a): 14 mar 2014, o 13:43
Pochwały: 4
Telefon:: sgs4
ROM: omega

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez jarek65w » 8 gru 2015, o 18:13

igor_x napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


A udało Ci się to kiedyś czy to tylko taka "dobra rada" ?
Ja próbuję i konsultanci zbyt zajęci , każdy ticket zamykany (nieaktywny) po jednej odpowiedzi.
Dostajesz odpowiedz - analizujemy = zamknięty .
Kolejny ticket - możesz 1/...2/... 3/... = zamknięty .

Nie ma szansy na ciągłość konwersacji , nie masz możliwości odpisać co wybierasz bo następnego dnia nieaktywny/zamknięty.
Osłabia mnie taka "konwersacja" i gdyby to było 10$ pewnie bym odpuścił a tak otworze pewnie ze 20 ticketów jeszcze :-/ .
pozdro
Teraz to tylko japcoki
jarek65w
 
Posty: 166
Dołączył(a): 18 lut 2013, o 19:23
Lokalizacja: Łódź Janów
Pochwały: 4
Telefon:: 4S,7S

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez skazi » 8 gru 2015, o 19:42

Potwierdzam słowa kolegi wyżej, jakieś 3-4 miesiące temu normalnie można było pogadać z konsultantem (wystarczyło trochę poczekać, jeśli była kolejka). Ostatnio kilka dni z rzędu o różnych godzinach próbowałem z kimś pogadać na live-chacie, ale prawie natychmiast wyskakiwało okienko że konsultanci zajęci i inne bzdury. Wg mnie po prostu olali live-chat i już go wcale nie używają. Na tickety też czasem odpowiadają po kilku, kilkunastu dniach.
skazi
AKTYWNY
 
Posty: 705
Dołączył(a): 26 maja 2015, o 14:59
Pochwały: 68
Telefon:: Xiaomi Mi5
ROM: Stock

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez igor_x » 9 gru 2015, o 01:56

jarek65w napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


A udało Ci się to kiedyś czy to tylko taka "dobra rada" ?
Ja próbuję i konsultanci zbyt zajęci , każdy ticket zamykany (nieaktywny) po jednej odpowiedzi.
Dostajesz odpowiedz - analizujemy = zamknięty .
Kolejny ticket - możesz 1/...2/... 3/... = zamknięty .

Nie ma szansy na ciągłość konwersacji , nie masz możliwości odpisać co wybierasz bo następnego dnia nieaktywny/zamknięty.
Osłabia mnie taka "konwersacja" i gdyby to było 10$ pewnie bym odpuścił a tak otworze pewnie ze 20 ticketów jeszcze :-/ .
pozdro

Pisałem o czacie, nie ticket.

Ostatnio w czerwcu lub lipcu. Nie było problemu.
Sprawa nie była załatwiona przez ticket, tylko przez chat.
Być może coś się zmieniło od tamtej pory.
Cofnij się w tym temacie do tamtego okresu. Sam zobaczysz, iż wtedy było ok.

Jeśli towaru nie wyślą, musisz odczekać.
Potem do banku o zwrot. Dostaniesz bez problemu.
Sprzedam Xiaomi mi5 3/64
Info: PW
igor_x
AKTYWNY
 
Posty: 412
Dołączył(a): 24 mar 2015, o 21:18
Pochwały: 7
Telefon:: Xiaomi mi5

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez kombajnik » 9 gru 2015, o 03:02

A u mnie wręcz przeciwnie. Na GB mam 11 zakupów z czego każde zrealizowane szybko, sprawnie i bezproblemowo. Do 10 dni roboczych paczka w domu. Przedwczoraj nawet zamówiłem dwa razy przejściówkę z micro usb na usb typ c (2 osobne zamówienia), każde opłaciłem, a kilka godzin później miałem od nich ticket czy świadomie złożyłem dwa zamówienia tego samego przedmiotu, czy przez przypadek i że proszą o wiadomość. Po odpisaniu im na tego ticketa również po kilku godzinach podziękowali mi za odpowiedź.
kombajnik
VIP
 
Posty: 836
Dołączył(a): 14 kwi 2013, o 17:46
Pochwały: 20
Telefon:: Xperia XZ1 Compact
ROM: Stock

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez BUDZAK » 9 gru 2015, o 09:49

No u nich różnie jest ostanio zakupiłem 3 przedmioty dwa ostatnie wysłane od reki po kilku godzinach natomiast na zamówiony jako pierwszy na którym najbardziej mi zależy juz od 12 dni processing a miał być wysłany do max 5 dni roboczych na ticek odpowiadają wykrętami po dwóch dniach tak że niestety obsługa coraz gorsza a szkoda bo ceny mają naprawde dobre.
BUDZAK
 
Posty: 158
Dołączył(a): 1 lip 2013, o 00:58
Lokalizacja: Limanowa
Pochwały: 3
Telefon:: ZUK Z2

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez jarek65w » 9 gru 2015, o 19:43

@igor_x - "przeca" napisałem że próbowałem chatować - po niepowodzeniu , tickety.
Pół roku temu także byłem z nich zadowolony , jednak ostatniego miesiąca zaginęły 3 przesyłki (dostałem refund).

Z tydzień temu zamówiłem tela bo zostało mi sporo punktów z kilkudzięsieciu zakupów - piszą że wysyłka 3-5 dni.
Po tygodniu pytam dlaczego nie wysłali - nie maja może zaczekam ze 2 tygodnie ?

Anulowałem i kasę oddali - tylko nie po to się robi zakupy by tracić czas i po jakimś czasie dostawać zwrot pieniędzy.
.
Tela którego reklamację niby uznali także nie mogę odesłać bo po jednej odpowiedzi - zamykają kolejny ticket.
Nie pisz więc że jest ok , najwyżej było.
pozdro
Teraz to tylko japcoki
jarek65w
 
Posty: 166
Dołączył(a): 18 lut 2013, o 19:23
Lokalizacja: Łódź Janów
Pochwały: 4
Telefon:: 4S,7S

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez orbitek2004 » 9 gru 2015, o 23:19

A ja nie narzekam po 3 dniach otrzymałem nr przesyłki i statusy się zmieniają. Jedno zamówienie z UE poszło pierwsze, drugie z Chin.

Na razie wszystko bez problemów. Bez ticketów.
orbitek2004
 

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez coobah » 9 gru 2015, o 23:24

1.12 zamówiłem zegarek, 7.12 dostałem numer przesyłki której statusy się zmieniają.
Ja nie narzekam na ten sklep, a parę zamówień już zrobiłem.
Avatar użytkownika
coobah
 
Posty: 153
Dołączył(a): 3 lis 2014, o 10:12
Pochwały: 6
Telefon:: GALAXY A5

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość