przez igor_x » 9 gru 2015, o 01:56
A udało Ci się to kiedyś czy to tylko taka "dobra rada" ?
Ja próbuję i konsultanci zbyt zajęci , każdy ticket zamykany (nieaktywny) po jednej odpowiedzi.
Dostajesz odpowiedz - analizujemy = zamknięty .
Kolejny ticket - możesz 1/...2/... 3/... = zamknięty .
Nie ma szansy na ciągłość konwersacji , nie masz możliwości odpisać co wybierasz bo następnego dnia nieaktywny/zamknięty.
Osłabia mnie taka "konwersacja" i gdyby to było 10$ pewnie bym odpuścił a tak otworze pewnie ze 20 ticketów jeszcze

.
pozdro
Pisałem o czacie, nie ticket.
Ostatnio w czerwcu lub lipcu.
Nie było problemu.Sprawa nie była załatwiona przez ticket,
tylko przez chat.Być może coś się zmieniło od tamtej pory.
Cofnij się w tym temacie do tamtego okresu. Sam zobaczysz, iż wtedy było ok.
Jeśli towaru nie wyślą, musisz odczekać.
Potem do banku o zwrot. Dostaniesz bez problemu.