6 gru 2015, o 23:25
Ok. dzięki za info poczekam jeszcze ze dwa dni i jak nic sie nie ruszy z wysylką będę do nich pisał.
7 gru 2015, o 11:20
Najgorszy sklep z jakim miałem do czynienia. Na 11 produktów 2 mam w domu. 8 było brak na stanie, a jeden zaginął w akcji. Żeby nie PayPal.... Kobitka z PayPal mi napisała że z chin właśnie z tym sklepem mają najwięcej problemów i żeby nie topić kasy na 2 miesiące lepiej gdzie indziej dopłacić. Robią promocję bez sprzętu na stanie. Przypomina mi się cytat z misia " i co PAN mi zrobisz, ja tu jestem kierownikiem"
8 gru 2015, o 18:13
A udało Ci się to kiedyś czy to tylko taka "dobra rada" ?
Ja próbuję i konsultanci zbyt zajęci , każdy ticket zamykany (nieaktywny) po jednej odpowiedzi.
Dostajesz odpowiedz - analizujemy = zamknięty .
Kolejny ticket - możesz 1/...2/... 3/... = zamknięty .
Nie ma szansy na ciągłość konwersacji , nie masz możliwości odpisać co wybierasz bo następnego dnia nieaktywny/zamknięty.
Osłabia mnie taka "konwersacja" i gdyby to było 10$ pewnie bym odpuścił a tak otworze pewnie ze 20 ticketów jeszcze

.
pozdro
8 gru 2015, o 19:42
Potwierdzam słowa kolegi wyżej, jakieś 3-4 miesiące temu normalnie można było pogadać z konsultantem (wystarczyło trochę poczekać, jeśli była kolejka). Ostatnio kilka dni z rzędu o różnych godzinach próbowałem z kimś pogadać na live-chacie, ale prawie natychmiast wyskakiwało okienko że konsultanci zajęci i inne bzdury. Wg mnie po prostu olali live-chat i już go wcale nie używają. Na tickety też czasem odpowiadają po kilku, kilkunastu dniach.
9 gru 2015, o 01:56
A udało Ci się to kiedyś czy to tylko taka "dobra rada" ?
Ja próbuję i konsultanci zbyt zajęci , każdy ticket zamykany (nieaktywny) po jednej odpowiedzi.
Dostajesz odpowiedz - analizujemy = zamknięty .
Kolejny ticket - możesz 1/...2/... 3/... = zamknięty .
Nie ma szansy na ciągłość konwersacji , nie masz możliwości odpisać co wybierasz bo następnego dnia nieaktywny/zamknięty.
Osłabia mnie taka "konwersacja" i gdyby to było 10$ pewnie bym odpuścił a tak otworze pewnie ze 20 ticketów jeszcze

.
pozdro
Pisałem o czacie, nie ticket.
Ostatnio w czerwcu lub lipcu.
Nie było problemu.Sprawa nie była załatwiona przez ticket,
tylko przez chat.Być może coś się zmieniło od tamtej pory.
Cofnij się w tym temacie do tamtego okresu. Sam zobaczysz, iż wtedy było ok.
Jeśli towaru nie wyślą, musisz odczekać.
Potem do banku o zwrot. Dostaniesz bez problemu.