Switch to full style
Promocje i oferta sklepu GearBest.com
Odpowiedz

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

6 gru 2015, o 23:25

Ok. dzięki za info poczekam jeszcze ze dwa dni i jak nic sie nie ruszy z wysylką będę do nich pisał.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

7 gru 2015, o 11:20

Najgorszy sklep z jakim miałem do czynienia. Na 11 produktów 2 mam w domu. 8 było brak na stanie, a jeden zaginął w akcji. Żeby nie PayPal.... Kobitka z PayPal mi napisała że z chin właśnie z tym sklepem mają najwięcej problemów i żeby nie topić kasy na 2 miesiące lepiej gdzie indziej dopłacić. Robią promocję bez sprzętu na stanie. Przypomina mi się cytat z misia " i co PAN mi zrobisz, ja tu jestem kierownikiem"

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

8 gru 2015, o 18:13

igor_x napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


A udało Ci się to kiedyś czy to tylko taka "dobra rada" ?
Ja próbuję i konsultanci zbyt zajęci , każdy ticket zamykany (nieaktywny) po jednej odpowiedzi.
Dostajesz odpowiedz - analizujemy = zamknięty .
Kolejny ticket - możesz 1/...2/... 3/... = zamknięty .

Nie ma szansy na ciągłość konwersacji , nie masz możliwości odpisać co wybierasz bo następnego dnia nieaktywny/zamknięty.
Osłabia mnie taka "konwersacja" i gdyby to było 10$ pewnie bym odpuścił a tak otworze pewnie ze 20 ticketów jeszcze :-/ .
pozdro

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

8 gru 2015, o 19:42

Potwierdzam słowa kolegi wyżej, jakieś 3-4 miesiące temu normalnie można było pogadać z konsultantem (wystarczyło trochę poczekać, jeśli była kolejka). Ostatnio kilka dni z rzędu o różnych godzinach próbowałem z kimś pogadać na live-chacie, ale prawie natychmiast wyskakiwało okienko że konsultanci zajęci i inne bzdury. Wg mnie po prostu olali live-chat i już go wcale nie używają. Na tickety też czasem odpowiadają po kilku, kilkunastu dniach.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

9 gru 2015, o 01:56

jarek65w napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


A udało Ci się to kiedyś czy to tylko taka "dobra rada" ?
Ja próbuję i konsultanci zbyt zajęci , każdy ticket zamykany (nieaktywny) po jednej odpowiedzi.
Dostajesz odpowiedz - analizujemy = zamknięty .
Kolejny ticket - możesz 1/...2/... 3/... = zamknięty .

Nie ma szansy na ciągłość konwersacji , nie masz możliwości odpisać co wybierasz bo następnego dnia nieaktywny/zamknięty.
Osłabia mnie taka "konwersacja" i gdyby to było 10$ pewnie bym odpuścił a tak otworze pewnie ze 20 ticketów jeszcze :-/ .
pozdro

Pisałem o czacie, nie ticket.

Ostatnio w czerwcu lub lipcu. Nie było problemu.
Sprawa nie była załatwiona przez ticket, tylko przez chat.
Być może coś się zmieniło od tamtej pory.
Cofnij się w tym temacie do tamtego okresu. Sam zobaczysz, iż wtedy było ok.

Jeśli towaru nie wyślą, musisz odczekać.
Potem do banku o zwrot. Dostaniesz bez problemu.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

9 gru 2015, o 03:02

A u mnie wręcz przeciwnie. Na GB mam 11 zakupów z czego każde zrealizowane szybko, sprawnie i bezproblemowo. Do 10 dni roboczych paczka w domu. Przedwczoraj nawet zamówiłem dwa razy przejściówkę z micro usb na usb typ c (2 osobne zamówienia), każde opłaciłem, a kilka godzin później miałem od nich ticket czy świadomie złożyłem dwa zamówienia tego samego przedmiotu, czy przez przypadek i że proszą o wiadomość. Po odpisaniu im na tego ticketa również po kilku godzinach podziękowali mi za odpowiedź.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

9 gru 2015, o 09:49

No u nich różnie jest ostanio zakupiłem 3 przedmioty dwa ostatnie wysłane od reki po kilku godzinach natomiast na zamówiony jako pierwszy na którym najbardziej mi zależy juz od 12 dni processing a miał być wysłany do max 5 dni roboczych na ticek odpowiadają wykrętami po dwóch dniach tak że niestety obsługa coraz gorsza a szkoda bo ceny mają naprawde dobre.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

9 gru 2015, o 19:43

@igor_x - "przeca" napisałem że próbowałem chatować - po niepowodzeniu , tickety.
Pół roku temu także byłem z nich zadowolony , jednak ostatniego miesiąca zaginęły 3 przesyłki (dostałem refund).

Z tydzień temu zamówiłem tela bo zostało mi sporo punktów z kilkudzięsieciu zakupów - piszą że wysyłka 3-5 dni.
Po tygodniu pytam dlaczego nie wysłali - nie maja może zaczekam ze 2 tygodnie ?

Anulowałem i kasę oddali - tylko nie po to się robi zakupy by tracić czas i po jakimś czasie dostawać zwrot pieniędzy.
.
Tela którego reklamację niby uznali także nie mogę odesłać bo po jednej odpowiedzi - zamykają kolejny ticket.
Nie pisz więc że jest ok , najwyżej było.
pozdro

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

9 gru 2015, o 23:19

A ja nie narzekam po 3 dniach otrzymałem nr przesyłki i statusy się zmieniają. Jedno zamówienie z UE poszło pierwsze, drugie z Chin.

Na razie wszystko bez problemów. Bez ticketów.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

9 gru 2015, o 23:24

1.12 zamówiłem zegarek, 7.12 dostałem numer przesyłki której statusy się zmieniają.
Ja nie narzekam na ten sklep, a parę zamówień już zrobiłem.
Odpowiedz