przez shokoblue » 12 sie 2015, o 19:07
Cześć wszystkim,
Jakiś czas temu znajomy kupił przez GearBest telefon Elephone P6000, jednak szybko mu się znudził i dostałem go ja. Wszystko pięknie działało, aż po 3 tygodniach część ekranu przestała działać. Myślę sobie, telefon nowy, na gwarancji, jakoś to załatwię. Napisałem do GearBest, otrzymałem odpowiedź, że przyjmują moją reklamację i mam 3 opcje do wyboru, jedną z nich była wpłata 80$ (koszty przesyłki itp) i otrzymanie nowego telefonu. Wybrałem tą opcję. Po wielu perturbacjach z płatnością przez paypal, w końcu, ok 5 lipca udało mi się wpłacić pieniądze i otrzymać potwierdzenie ze strony sklepu. I tutaj zaczynają się schody... Od prawie miesiąca jestem zwodzony, ciągle dostaję informacje że potrzeba jeszcze 3-5 dni na wysłanie paczki (dostałem już chyba z 5 takich wiadomości), że telefon jest sprawdzany (miesiąc?!), że bardzo przepraszają i dokładają wszelkich starań...
Chciałem zapytać Polskiego przedstawiciela GearBest, co jest grane? Bo czuję się oszukany... Aktualny ticket w którym wymieniamy się mailami to AT15080703064. (Archiwalny, zamknięty przez sklep, bo był za długi-T54426900452)
Czy mógłbym prosić o pomoc i określenie, kiedy ( i czy) zostanie do mnie wysłany telefon??
Pozdrawiam,