Promocje i oferta sklepu GearBest.com
11 sie 2015, o 09:26
Nie wiem o co chodzi ale są jakieś jaja - dostałem e-mail ze sklepu z numerem zamówienia , a także e-mail z PayPal o płatności .
Jak kliknę w numer zamówienia ( ten który jest w wiadomości ) to przekierowuje mnie na stronę sklepu do logowania , po zalogowaniu w zakładce zamówienia nie ma nic żadnego zamówienia .
Poniżej przedstawiam screeny jak to wygląda
Tutaj widać numer zamówienia , po kliknięciu na numer i zalogowaniu widzimy to

czyli nic nie ma.
Podobno ktoś tu zagląda z tego sklepu , to może się wypowie o co chodzi gdzie jest zamówienie , bo jakbym chciał anulować to nie mam jak .
11 sie 2015, o 13:37
Do usunięcia już wszystko działa .
11 sie 2015, o 20:13
WW1507240141159577
Co z moim zamówieniem? Czekam 15 dni i nic?
Proszę o odpowiedź!
12 sie 2015, o 04:50
Witam, chciałem zamówić tablet ze strony gearbest.com jednak w liście krajów do których moze zostać dostarczona paczka nie ma polski. Zna ktoś moze sposob jak dostarczyć to do polski i ile to bedzie kosztowało?
12 sie 2015, o 04:55
@Silny1994
poczytaj sobie od tego postu
viewtopic.php?p=195936#p195936
12 sie 2015, o 08:45
Przestańcie tutaj pytać o tracking przesyłek, od tego jest specjalny wątek. Kilka postów przeniosłem, następne po prostu poleca do kosza.
12 sie 2015, o 19:07
Cześć wszystkim,
Jakiś czas temu znajomy kupił przez GearBest telefon Elephone P6000, jednak szybko mu się znudził i dostałem go ja. Wszystko pięknie działało, aż po 3 tygodniach część ekranu przestała działać. Myślę sobie, telefon nowy, na gwarancji, jakoś to załatwię. Napisałem do GearBest, otrzymałem odpowiedź, że przyjmują moją reklamację i mam 3 opcje do wyboru, jedną z nich była wpłata 80$ (koszty przesyłki itp) i otrzymanie nowego telefonu. Wybrałem tą opcję. Po wielu perturbacjach z płatnością przez paypal, w końcu, ok 5 lipca udało mi się wpłacić pieniądze i otrzymać potwierdzenie ze strony sklepu. I tutaj zaczynają się schody... Od prawie miesiąca jestem zwodzony, ciągle dostaję informacje że potrzeba jeszcze 3-5 dni na wysłanie paczki (dostałem już chyba z 5 takich wiadomości), że telefon jest sprawdzany (miesiąc?!), że bardzo przepraszają i dokładają wszelkich starań...
Chciałem zapytać Polskiego przedstawiciela GearBest, co jest grane? Bo czuję się oszukany... Aktualny ticket w którym wymieniamy się mailami to AT15080703064. (Archiwalny, zamknięty przez sklep, bo był za długi-T54426900452)
Czy mógłbym prosić o pomoc i określenie, kiedy ( i czy) zostanie do mnie wysłany telefon??
Pozdrawiam,
12 sie 2015, o 19:12
Jakie miałeś jeszcze opcje do wyboru?
Nigdy bym nie zapłacił 80$ na koszta wysyłki telefonu który kosztuje 120$ i powinien być wymieniony za darmo w ramach gwarancji ...
12 sie 2015, o 21:25
cóz...
Wydawało mi się, że firma jest uznana i słowna... Może to uśpiło moją czujność.
Drugą opcją było, że wysyłam im ten zepsuty tel (na mój koszt) a oni go spróbują naprawić.
Trzecią, że dostane 25$ na konto w ich sklepie...
W dalszym ciągu liczę na to, że w końcu mi ten tel przyślą... Przecież tyle ludzi u nich kupuje...
13 sie 2015, o 10:14
Ja mam podobną sytuację. Z tym, że nie dostałem paczki z tel. I zaproponowali mi rozwiązania, więc wybrałem zwrot 100% wartości telefonu na GB Wallet. Pieniądze miały być w max 7 dni roboczych a minęło przynajmniej 15 i nic. Pisałem do nich ale zwodzą mnie, że tekstami typu "application not passed. We will apply again. Please wait some more days"
13 sie 2015, o 10:16
Zarządaj zwrotu na paypal jeżeli płatność była tą metodą. Jak dalej będą zwlekać otwórz spór na PP
13 sie 2015, o 10:36
Niestety płaciłem kartą kredytową.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.