Promocje i oferta sklepu GearBest.com
27 paź 2017, o 22:09
Jak to zrobic? i jaka realna szansa ze oddadza pieniadze? ostatni wpis z trackingu na ich stronie
2017-09-19 08:00:00VIENNA In transit-it's progressing through Post network
we wrzesniu. Swoja droga, tracking zuploadowal sie calkiem niedawno wiec moze jest jeszcze jakas szansa ze dojdzie? BTW, alipaczka nie znajduje mojej przesylki.
27 paź 2017, o 22:16
Skontaktuj się ze swoim bankiem, wystawcą karty, w sprawie chargeback. Masz na to 120 dni od daty płatności.
28 paź 2017, o 09:11
Po długich (bo 1 wiadomość dziennie z ich strony) negocjacjach zaproponowali w ramach absolutnego wyjątku 150$ na GB Wallet.
Jak paypal podejdzie do sprawy? Coś specjalnego trzeba tam pisać? Bo z tego co widzę znów będę się ze sklepem użerał, tym razem na PP.
Oni będą bredzić o tym ubezpieczeniu dodatkowym i że nie biorą odpowiedzialności za przesyłkę. Co im odpowiadać?
A tak w ogóle w tym sporze na PP mam pisać po polsku czy angielsku?
To moja pierwsza tego typu sytuacja.
PS Wyjaśniać coś ze sklepem, czy od razu przekształcać spór w roszczenie?
28 paź 2017, o 11:47
Oczywiście, że roszczenie na PP. Ze sklepem już wyjaśniałeś. Pierwsze słyszę, żeby ubezpieczenie było obowiązkowe - to oni są stroną w dochodzeniu roszczeń za zaginioną paczkę, a nie ty, bo oni to zlecili. Nie mają pojęcia co się z nią stało i właściwie, to nie bardzo mogą udowodnić, że faktycznie ją wysłali.
PayPal podchodzi do tego bardzo rozsądnie. Kontaktuj się z nimi i przedstawiaj sprawę dokładnie jak tutaj - tak jak było. Załączaj korespondencję od sklepu - to, że chcą zwrócić tylko połowę i to na portfel GB raczej nie świadczy dobrze o ich podejściu do klienta. Oni będą mogli coś tam odpowiedzieć coś PayPalowi, ale w tej sytuacji co mogą powiedzieć, jeśli załączysz korespondencję świadczącą, że nie chcą zwrócić kasy?
28 paź 2017, o 12:36
Na paypal to będzie wszystko od początku. Poproszą o opisanie sprawy i później druga strona ma czas na odpowiedź ( chyba 72 godz. ). Jak się nie dogadacie, to wtedy paypal podejmuje decyzję. Pewnie to trochę potrwa, ale jak się nie zgodzisz na kompromis i zaczekasz to odzyskasz całość. U mnie było jeszcze ciekawiej, bo paypal zwrócił mi całość za zareklamowany telefon a poza tym zostało mi 7% cashbaku za jego zakup.
1 lis 2017, o 16:16
kupiłem xiaomi redmi note 4x 16/3 darmową wysyłką i nie dostałem paczki czekam 1,5 miesiąca byłem na poczcie pytałem się o jakąś paczkę z chin bo ktoś mógł pomylić i nic.
w poniedziałek pisałem do gearbest i nie odpisali co mam zrobić? Oddadzą mi pieniądze?
1 lis 2017, o 17:05
Po 60 dniach osadza połowę na kolejne zakupy. Jeśli miałeś ubezpieczenie to całość. Sprawdź po numerze, gdzie znajduje się przesyłka
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
1 lis 2017, o 17:39
A wie ktos jak jest z chargebackiem visa? robil ktos to juz? jaka ejst szansa na odzyskanie pieniedzy?
1 lis 2017, o 23:46
Robił. Ale i tak musisz to załatwić przez swój bank.
2 lis 2017, o 21:39
Do tej pory wszystkie paczki do mnie docierały z GB natomiast problem pojawił się po zamówieniu hulajnogi Xiaomi. Sprawa wygląda tak: zamówienie wyszło ode mnie 10 września, zapłacone przez PayPal. Do dnia dzisiejszego widnieje status "Processing" czyli paczka nie została jeszcze wysłana. Pisałem w międzyczasie do supportu co się dzieje, raz napisali, że zrobią wysyłkę w ciągu 1-2 dni, później na moje ponowne zapytanie odpowiedzieli, że mają dużo przychodzących towarów na magazyn i to jest powodem opóźnienia mojej wysyłki oraz to że ogarną wysyłkę do 7 dni roboczych. Minęło 8 dni a status się nadal nie zmienia. Czytam na forum co ludzie piszą i wychodzi na to że mój przypadek nie jest odosobniony ale nie spotkałem się jeszcze w komentarzach z taką sytuacją jak moja. Nie wiem co mam robić czy cancel'ować to zamówienie czy napisać jeszcze do nich, ale co? Tak się zastanawiam czy powodem nie jest okazja z jaką złowiłem tą hujnogę, kupiłem ją z jakimś kuponem o 211$ taniej. Prośba o wsparcie
2 lis 2017, o 21:49
Mam podobny przypadek. Laptop zamówiony 10.10.2017. Przeciągają wysyłkę. Ich odpowiedź poniżej. Do dzisiaj satus wysyłki widnieje jako Processing
"In this case we can offer you 3 options:
Option 1: Wait a little longer.
We expect to ship the item within one week. Once we ship it we will send you an email with the delivery information.
Option 2: Exchange for another item of your choice.
We have many great products to choose from and are confident you will be able to find a replacement. Please send us the link of the product you would like to choose instead and we will update your order for you.
If there is any price difference with the original item, we will either refund it to you on your Wallet as store credit or send you an invoice to cover the difference.
To ensure you will receive your goods as soon as possible, we recommend you choose a product that ships out on today's date.
Option 3: Cancel and refund.
3 lis 2017, o 11:14
@up i co wybrałeś?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.