przez Flyagaric » 28 paź 2017, o 11:47
Oczywiście, że roszczenie na PP. Ze sklepem już wyjaśniałeś. Pierwsze słyszę, żeby ubezpieczenie było obowiązkowe - to oni są stroną w dochodzeniu roszczeń za zaginioną paczkę, a nie ty, bo oni to zlecili. Nie mają pojęcia co się z nią stało i właściwie, to nie bardzo mogą udowodnić, że faktycznie ją wysłali.
PayPal podchodzi do tego bardzo rozsądnie. Kontaktuj się z nimi i przedstawiaj sprawę dokładnie jak tutaj - tak jak było. Załączaj korespondencję od sklepu - to, że chcą zwrócić tylko połowę i to na portfel GB raczej nie świadczy dobrze o ich podejściu do klienta. Oni będą mogli coś tam odpowiedzieć coś PayPalowi, ale w tej sytuacji co mogą powiedzieć, jeśli załączysz korespondencję świadczącą, że nie chcą zwrócić kasy?
- Kod: Zaznacz cały
[cyt. @ra-vau]nie rób sobie kłopotów kupując leegouleluleleaoukitephony.
Kup u nas w biedronce, coś w tych pieniądzach (...) a dostaniesz 2lata gwarancji