Switch to full style
Promocje i oferta sklepu GearBest.com
Odpowiedz

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

27 paź 2017, o 21:57

Mi termin mija 8smego listopada, 60 dni od wysyłki. Tylko popelnilem jeden blad. Kupilem kartą, nie pay palem. No raczej telefon nie przyjdzie. Jak to rozwiazac? Na co moge liczyc?

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

27 paź 2017, o 22:01

możesz zrobić chargeback

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

27 paź 2017, o 22:09

Jak to zrobic? i jaka realna szansa ze oddadza pieniadze? ostatni wpis z trackingu na ich stronie
2017-09-19 08:00:00VIENNA In transit-it's progressing through Post network
we wrzesniu. Swoja droga, tracking zuploadowal sie calkiem niedawno wiec moze jest jeszcze jakas szansa ze dojdzie? BTW, alipaczka nie znajduje mojej przesylki.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

27 paź 2017, o 22:16

Skontaktuj się ze swoim bankiem, wystawcą karty, w sprawie chargeback. Masz na to 120 dni od daty płatności.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

28 paź 2017, o 09:11

Po długich (bo 1 wiadomość dziennie z ich strony) negocjacjach zaproponowali w ramach absolutnego wyjątku 150$ na GB Wallet.

Jak paypal podejdzie do sprawy? Coś specjalnego trzeba tam pisać? Bo z tego co widzę znów będę się ze sklepem użerał, tym razem na PP.

Oni będą bredzić o tym ubezpieczeniu dodatkowym i że nie biorą odpowiedzialności za przesyłkę. Co im odpowiadać?

A tak w ogóle w tym sporze na PP mam pisać po polsku czy angielsku?

To moja pierwsza tego typu sytuacja.


PS Wyjaśniać coś ze sklepem, czy od razu przekształcać spór w roszczenie?

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

28 paź 2017, o 11:47

Oczywiście, że roszczenie na PP. Ze sklepem już wyjaśniałeś. Pierwsze słyszę, żeby ubezpieczenie było obowiązkowe - to oni są stroną w dochodzeniu roszczeń za zaginioną paczkę, a nie ty, bo oni to zlecili. Nie mają pojęcia co się z nią stało i właściwie, to nie bardzo mogą udowodnić, że faktycznie ją wysłali.
PayPal podchodzi do tego bardzo rozsądnie. Kontaktuj się z nimi i przedstawiaj sprawę dokładnie jak tutaj - tak jak było. Załączaj korespondencję od sklepu - to, że chcą zwrócić tylko połowę i to na portfel GB raczej nie świadczy dobrze o ich podejściu do klienta. Oni będą mogli coś tam odpowiedzieć coś PayPalowi, ale w tej sytuacji co mogą powiedzieć, jeśli załączysz korespondencję świadczącą, że nie chcą zwrócić kasy?

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

28 paź 2017, o 12:36

Na paypal to będzie wszystko od początku. Poproszą o opisanie sprawy i później druga strona ma czas na odpowiedź ( chyba 72 godz. ). Jak się nie dogadacie, to wtedy paypal podejmuje decyzję. Pewnie to trochę potrwa, ale jak się nie zgodzisz na kompromis i zaczekasz to odzyskasz całość. U mnie było jeszcze ciekawiej, bo paypal zwrócił mi całość za zareklamowany telefon a poza tym zostało mi 7% cashbaku za jego zakup.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

1 lis 2017, o 16:16

kupiłem xiaomi redmi note 4x 16/3 darmową wysyłką i nie dostałem paczki czekam 1,5 miesiąca byłem na poczcie pytałem się o jakąś paczkę z chin bo ktoś mógł pomylić i nic.
w poniedziałek pisałem do gearbest i nie odpisali co mam zrobić? Oddadzą mi pieniądze?

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

1 lis 2017, o 17:05

Po 60 dniach osadza połowę na kolejne zakupy. Jeśli miałeś ubezpieczenie to całość. Sprawdź po numerze, gdzie znajduje się przesyłka

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

1 lis 2017, o 17:39

A wie ktos jak jest z chargebackiem visa? robil ktos to juz? jaka ejst szansa na odzyskanie pieniedzy?
Odpowiedz