Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez f1neash » 27 paź 2017, o 21:57

Mi termin mija 8smego listopada, 60 dni od wysyłki. Tylko popelnilem jeden blad. Kupilem kartą, nie pay palem. No raczej telefon nie przyjdzie. Jak to rozwiazac? Na co moge liczyc?
f1neash
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16 paź 2017, o 18:04
Telefon:: lumia 535

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez moth » 27 paź 2017, o 22:01

możesz zrobić chargeback
Obrazek
Avatar użytkownika
moth
AKTYWNY
 
Posty: 482
Dołączył(a): 22 lip 2016, o 20:39
Pochwały: 38
Telefon:: oppo

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez f1neash » 27 paź 2017, o 22:09

Jak to zrobic? i jaka realna szansa ze oddadza pieniadze? ostatni wpis z trackingu na ich stronie
2017-09-19 08:00:00VIENNA In transit-it's progressing through Post network
we wrzesniu. Swoja droga, tracking zuploadowal sie calkiem niedawno wiec moze jest jeszcze jakas szansa ze dojdzie? BTW, alipaczka nie znajduje mojej przesylki.
f1neash
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16 paź 2017, o 18:04
Telefon:: lumia 535

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez clorox » 27 paź 2017, o 22:16

Skontaktuj się ze swoim bankiem, wystawcą karty, w sprawie chargeback. Masz na to 120 dni od daty płatności.
"Trzeba mieć dużo cierpliwości, by się jej nauczyć." - Stanisław Jerzy Lec
Avatar użytkownika
clorox
VIP
 
Posty: 1421
Dołączył(a): 22 cze 2015, o 17:44
Pochwały: 96
Telefon:: Cool 1
ROM: leree

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez rrudy102 » 28 paź 2017, o 09:11

Po długich (bo 1 wiadomość dziennie z ich strony) negocjacjach zaproponowali w ramach absolutnego wyjątku 150$ na GB Wallet.

Jak paypal podejdzie do sprawy? Coś specjalnego trzeba tam pisać? Bo z tego co widzę znów będę się ze sklepem użerał, tym razem na PP.

Oni będą bredzić o tym ubezpieczeniu dodatkowym i że nie biorą odpowiedzialności za przesyłkę. Co im odpowiadać?

A tak w ogóle w tym sporze na PP mam pisać po polsku czy angielsku?

To moja pierwsza tego typu sytuacja.


PS Wyjaśniać coś ze sklepem, czy od razu przekształcać spór w roszczenie?
rrudy102
 
Posty: 46
Dołączył(a): 9 sie 2017, o 01:57
Pochwały: 1
Telefon:: ZTE Axon 7

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Flyagaric » 28 paź 2017, o 11:47

Oczywiście, że roszczenie na PP. Ze sklepem już wyjaśniałeś. Pierwsze słyszę, żeby ubezpieczenie było obowiązkowe - to oni są stroną w dochodzeniu roszczeń za zaginioną paczkę, a nie ty, bo oni to zlecili. Nie mają pojęcia co się z nią stało i właściwie, to nie bardzo mogą udowodnić, że faktycznie ją wysłali.
PayPal podchodzi do tego bardzo rozsądnie. Kontaktuj się z nimi i przedstawiaj sprawę dokładnie jak tutaj - tak jak było. Załączaj korespondencję od sklepu - to, że chcą zwrócić tylko połowę i to na portfel GB raczej nie świadczy dobrze o ich podejściu do klienta. Oni będą mogli coś tam odpowiedzieć coś PayPalowi, ale w tej sytuacji co mogą powiedzieć, jeśli załączysz korespondencję świadczącą, że nie chcą zwrócić kasy?
Kod: Zaznacz cały
[cyt. @ra-vau]nie rób sobie kłopotów kupując leegouleluleleaoukitephony. 
Kup u nas w biedronce, coś w tych pieniądzach (...) a dostaniesz 2lata gwarancji
Flyagaric
VIP
 
Posty: 4804
Dołączył(a): 7 maja 2015, o 21:38
Pochwały: 167
Telefon:: Haier
ROM: Bassrockers

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez grosjean » 28 paź 2017, o 12:36

Na paypal to będzie wszystko od początku. Poproszą o opisanie sprawy i później druga strona ma czas na odpowiedź ( chyba 72 godz. ). Jak się nie dogadacie, to wtedy paypal podejmuje decyzję. Pewnie to trochę potrwa, ale jak się nie zgodzisz na kompromis i zaczekasz to odzyskasz całość. U mnie było jeszcze ciekawiej, bo paypal zwrócił mi całość za zareklamowany telefon a poza tym zostało mi 7% cashbaku za jego zakup.
grosjean
 
Posty: 53
Dołączył(a): 22 kwi 2014, o 20:56
Pochwały: 1
Telefon:: Axon 7

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez himok » 1 lis 2017, o 16:16

kupiłem xiaomi redmi note 4x 16/3 darmową wysyłką i nie dostałem paczki czekam 1,5 miesiąca byłem na poczcie pytałem się o jakąś paczkę z chin bo ktoś mógł pomylić i nic.
w poniedziałek pisałem do gearbest i nie odpisali co mam zrobić? Oddadzą mi pieniądze?
himok
 
Posty: 1
Dołączył(a): 1 lis 2017, o 16:07
Telefon:: Huawei
ROM: 4gb

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez akir » 1 lis 2017, o 17:05

Po 60 dniach osadza połowę na kolejne zakupy. Jeśli miałeś ubezpieczenie to całość. Sprawdź po numerze, gdzie znajduje się przesyłka

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
akir
AKTYWNY
 
Posty: 649
Dołączył(a): 25 gru 2016, o 12:03
Pochwały: 14
Telefon:: huwawei

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez f1neash » 1 lis 2017, o 17:39

A wie ktos jak jest z chargebackiem visa? robil ktos to juz? jaka ejst szansa na odzyskanie pieniedzy?
f1neash
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16 paź 2017, o 18:04
Telefon:: lumia 535

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron