To, że jest ten link na dole strony w Paypalu to ja widzę, ale za każdym razem, kiedy wchodzę w inną część serwisu (np Portfel, Ustawienia, Płatności) to mnie z powrotem wrzuca w nowy serwis.
Przy potwierdzeniu transakcji Chrome mi chyba coś źle wyświetlał, bo na prawdę nie było na dole żadnego linka, zresztą miałem wrażenie że pozostałe napisy lekko nachodzą na siebie i ogólnie coś jest nie tak. Być może jestem wyjątkiem być może nie, dlatego piszę że warto zgłosić do Paypala w jakiej walucie jest karta płatnicza, wtedy wg konsultantki na pewno Paypal nie zrobi przewalutowania.
Jest jeszcze jedna ciekawa rzecz, którą usłyszałem od tej Pani. Opowiedziałem jej, że widziałem instrukcję dla poprzedniej wersji, w której można było wybrać dla transakcji walutę sprzedawcy tak, żeby nie płacić kosztów przewalutowania. Na co ona powiedziała, że i tak trzeba zmienić kartę na USD jeśli chce się tego uniknąć. A jedyną opcją, żeby to zmienić to zgłosić ten fakt do Paypala.