• Reklama

[POMOCY] Opłata

Rozmowy na wszystkie tematy

[POMOCY] Opłata

Postprzez Figus » 19 cze 2016, o 21:58

Witam, z gory mowie ze jestem totalnie zielony w sprawach zakupow na ali oraz w sprawach zwiazanych z bankami itp itd dlatego chcialbym dowiedziec sie pewnej rzeczy, na ktora mimo miliona poradnikow nie potrafie z jakiegos powodu znalezc odpowiedzi i licze na to ze ktos z was bedzie na tyle mily ze mi pomoze i ladnie wyjasni. Mianowicie chodzi o to ze chcialbym dokonac pierwszego zakupu na ali natomiast nie wiem z jakimi kosztami bedzie sie to wiazalo, gdyz nie mam tych kont na tmobile, w mbanku itd. Jedyna opcja jaka posiadam jest konto ING Direct z tym calym MasterCard i Visa. I tutaj wlasnie pojawia sie moje pytanie, Jakie poniose dodatkowe koszta jezeli posiadam takie konto j.w. wybierajac jako forme zaplaty VISA w tym przyapdku? Mam nadzieje ze wkoncu uda mi sie dzieki Wam znalezc odpowiedz :)
Figus
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20 lut 2015, o 21:35
Telefon:: SONY

Reklama

Re: [POMOCY] Opłata

Postprzez blue_voyager » 19 cze 2016, o 22:00

jak-placic-na-aliexpress-t2154.html

paypal-platnosc-w-dolarach-bez-przewalutowania-t1165.html

najczesciej-zadawane-pytania-przy-kupowaniu-pelen-proces-t5175.html

A o konkretny koszt przewalutowania najlepiej zapytaj w swoim banku. Bo tu to raczej mało kto przewalutowuje. Nie opłaca się.

Edit A jak nie masz konta walutowego, to płać przez Przelewy24, taniej.
Sprzedam:
Szkła, folie, etui do chińskich telefonów - duży wybór.

FAQ DZIAŁU ZAKUPÓW
Avatar użytkownika
blue_voyager
VIP
 
Posty: 5976
Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
Lokalizacja: Wałbrzych
Pochwały: 239
Ostrzeżenia: -1
Telefon:: Jiayu S3

Re: [POMOCY] Opłata

Postprzez Figus » 19 cze 2016, o 22:14

Dzieki wielkie za odpowiedz. W linki ktore wyslales wchodzilem X razy i probowalem cos znalezc ale nie potrafilem znalezc i wywnioskowac tez odpowiedzi na moje konkretne pytanie :P
Zapytam w banku w takim razie