przez karamba88 » 15 lut 2017, o 11:58
Oczywiście, że miałem przycisk "Apply refund". Tylko, że klikanie w ów przycisk nic nie dawało. Szybko wysłałem email z prośbą o anulowanie zamówienia. Niestety różnice czasowe robią swoje i Chińczycy spali w tym czasie.
@fake4r Jesteś bardzo życzliwym człowiekiem. Wobec tego w swojej ocenie owej sytuacji weź proszę pod uwagę fakt, że przeoczyłem możliwość dodania kuponu rabatowego.
Po 5 minutach od zakupu uświadomiłem sobie, że mógł być on tańszy. Wobec tego próbowałem jak pozwala mi regulamin sklepu: odstąpić od zakupu i ponownie zakupić z dodanym kuponem rabatowym. Banggood często sam zachęca do korzystania z kuponów rabatowych.
ZAWSZE spokojnie zastanawiam się nad zakupami. Po prostu zagapiłem się i nie skorzystałem z kuponu.
W tym przypadku ekstremalnie szybki czas realizacji zamówienia zadziałał na moją niekorzyść. Oczywiście była to specyficzna sytuacja. W innym wypadku byłbym nadzwyczaj zadowolony z ekspresowego tempa realizacji zamówienia. To jest oczywista oczywistość.