Banggood.com Oferta sklepu, promocje, kupony, opinie, pomoc
        
            
        
    
    
	
        
        15 lut 2017, o 11:31
		
			
			Ale jaki nie smak? Że sklep realizuje zamówienie w ekspresowym tempie to błąd? Chyba zanim co się kupi to można się spokojnie zastanowić, i to nie godzinę, tylko nawet kilka dni. A nagle po 5 minutach od wpłaty chcesz rezygnować? Możesz, no ale trochę to dziwne. Chociaż tempo banggood w tej sytuacji zaskakuje. Ja zawsze po zapłacie a jeszcze przed wysyłką miałem przycisk "apply refund" przy każdym zamówieniu.
			
		
	 
	
        
        15 lut 2017, o 11:58
		
			
			Oczywiście, że miałem przycisk "Apply refund". Tylko, że klikanie w ów przycisk nic nie dawało. Szybko wysłałem email z prośbą o anulowanie zamówienia. Niestety różnice czasowe robią swoje i Chińczycy spali w tym czasie.
@fake4r Jesteś bardzo życzliwym człowiekiem. Wobec tego w swojej ocenie owej sytuacji weź proszę pod uwagę fakt, że przeoczyłem możliwość dodania kuponu rabatowego.
Po 5 minutach od zakupu uświadomiłem sobie, że mógł być on tańszy. Wobec tego próbowałem jak pozwala mi regulamin sklepu: odstąpić od zakupu i ponownie zakupić z dodanym kuponem rabatowym. Banggood często sam zachęca do korzystania z kuponów rabatowych.
ZAWSZE spokojnie zastanawiam się nad zakupami. Po prostu zagapiłem się i nie skorzystałem z kuponu.
W tym przypadku ekstremalnie szybki czas realizacji zamówienia zadziałał na moją niekorzyść. Oczywiście była to specyficzna sytuacja. W innym wypadku byłbym nadzwyczaj zadowolony z ekspresowego tempa realizacji zamówienia. To jest oczywista oczywistość.
			
		
	 
	
        
        15 lut 2017, o 12:00
		
			
			To trochę bardziej usprawiedliwia chęć rezygnacji. No nic trudno się mówi, za to jesteś bogatszy o kolejne doświadczenie 

 a strata chyba niewielka...
			
		
 
	 
	
        
        15 lut 2017, o 13:33
		
			
			Kupiłem przewód(jest uszkodzony) , jedyne co mogę zrobić to pisać do banggood. Komentarza nie da się wystawić wyświetla że produkt już nie jest sprzedawany 
Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
			
		
	 
	
        
        15 lut 2017, o 13:56
		
			
			No to nakręć wideo i pisz do nich - w moim przypadku błyskawicznie miałem wysłany nowy przedmiot. Dostałem kiedyś zepsuty silniczek do drona, to na wszelki wypadek wysłali 2 i dołożyli jeszcze 2 śmigiełka.
			
		
	 
	
        
        17 lut 2017, o 06:12
		
			
			Mam to wysłać jako email contact us? 
Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
			
		
	 
	
        
        22 lut 2017, o 19:22
		
			
			Czy Banggood dodaje jakieś gift'y do telefonów?
			
		
	 
	
        
        22 lut 2017, o 20:33
		
			
			Nie
Wypalcowane
			
		
	 
	
        
        4 mar 2017, o 11:46
		
			
			Banggood twierdzi, że nie wyśle zakupionego Xiaomi Mi 5 64GB do Polski, bo nie ma obecnie "sposobu wysyłki" tego telefonu.
Czy mieliście już taki przypadek, że odrzucają wysyłkę, jak kupiło się przedmiot z kuponami znizkowymi?
Wygląda na to, że taka sprzedaż im się nie opłaca i próbują anulować zamówienie.
Czy po takim anulowaniu dodają jakieś "Banggood points" w ramach zadośćuczynienia?
			
		
	 
	
        
        4 mar 2017, o 12:51
		
			
			O szczegółach to ty rozmawiaj z nimi. Negocjuj dobrze, to i punkty będą. 
Jeśli chodzi o brak wysyłki, to przypuszczam, że mogą to być echa "afery" z CE. To tylko moja zgadywanka, ale przecież do Chińczyków już to dotarło. Sam jestem ciekaw, czy nam to nie zacznie bruździć.
			
		
	 
	
	
	    
	        Powered by phpBB © phpBB Group.
		
		
		    phpBB Mobile / SEO by Artodia.