przez karamba88 » 15 lut 2017, o 11:20
Ile mam czasu na rezygnację z zakupu po wpłacie przez PayPal?
Kupiłem kabel usb i po 5 minutach od wpłaty już nie mogłem przerwać zamówienia z poziomu aplikacji mobilnej i strony internetowej.
Wysłałem szybko email z prośbą o przerwanie zamówienia i refund.
Niestety odpowiedz na email przyszła następnego dnia, a w niej informacja, że zamówienie wyszło z magazynu i już pozamiatane.
Banggood zrealizował wysyłkę w ekspresowym tempie. Cieszy, że tak szybko. Martwi, że w razie pomyłki przy zakupie nie ma praktycznie możliwości na anulowanie zamówienia.
Oczywiście istnieje alternatywa zwrotu produktu, jak dojdzie do mnie fizycznie paczka.
Jednak wydłuży to proces anulowania zamówienia do jakiś 3 miesięcy (otrzymanie paczki z Chin 1-1,5 miesiąca i odesłanie paczki do Chin 1 miesiąc, zwrot kosztów odsyłki przez PayPal 14 dni).
Wystąpiłem o przyznanie Banggood points w ramach rekompensaty za brak możliwości anulowania zamówienia. Niestety raz konsultant się zgodził, potem napisał, że jednak nie może przyznać rekompensaty zanim paczka nie wróci do nich.
Generalnie błahostka ale niesmak zostaje.
Dotychczas nie było żadnych problemów z Banggood. Teraz jest mały zgrzyt.