Zakupiłem ostatnio w tym samym czasie 2 telefony Lenovo u różnych sprzedawców:
Doeschance Industrial CO., Ltds. - dzień po zaakceptowaniu płatności dostałem numer trackingowy, w dniu następnym pojawiły się pierwsze informacje, a już dziś paczuszka wyleciała do kraju przeznaczenia.
Shenzhen Ugood Electronics Co., Ltd. - dostałem numer trackingowy, ale od 4 dni nie pojawiły się na nim żadne informacje i widzę, że potwierdzają się informacje, że ten sprzedawca nie śpieszy się z wysyłką. Specjalnie prosiłem o w miarę szybkie nadanie paczki aby otrzymać sprzęt jeszcze przed świętami ale to już raczej się nie uda przynajmniej w wypadku tego sprzedawcy (oczywiście zapewniał, że tak będzie oraz, żebym się nie martwił).
Stąd moje pytanie, jeśli wysyłka jeszcze bardziej się opóźni to co można zrobić aby troszkę chińczyka przycisnąć, ewentualnie uzyskać jakąś $ rekompensatę za opóźnienia.
Póki co mogę polecić pierwszego sprzedawcę, ze względu na profesjonalne podejście oraz szybką wysyłkę.