Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
29 lip 2014, o 12:10
Czyli przy wpłacie ~500zł, aż 50 idzie na przewalutowanie?
29 lip 2014, o 12:38
Nie wiem dokładnie ile ale ktoś tu juz chyba opisywał i tak jakoś wyszło. I podobno przewalutowanie wygląda tak PLN-EUR-USD i powrót USD-EUR-PLN
29 lip 2014, o 13:09
tu dyskutujemy o płatnościach w chinach.
jak-placic-na-aliexpress-t2154.htmlBanki naliczają od kilkunastu do ponad 20 groszy za dolara.
29 lip 2014, o 22:07
Witam
Chciałbym się dowiedzieć czy na Aliexpress (tak jak u nas w Polsce) jest możliwość zwrotu towaru do 10 dni od otrzymania bez podawania przyczyny?
We wszystkich przykładach w tym wątku zamówiony towar był wadliwy. A mi chodzi o sytuację kiedy towar jest w porządku ale postanowiłem z niego zrezygnować kilka dni od otrzymania.
Jak powinno się załatwić taki zwrot? Ja zwracam telefon, a oni mi kasę.
Też zakłada się jakiś spór?
Prosiłbym o pomoc,
Pozdrawiam :)
29 lip 2014, o 22:21
Niema ogólnych wytycznych, ale każdy sprzedawca ma swój regulamin i tam pisze o zwrotach , gwarancji itp
29 lip 2014, o 22:28
Czyli wystarczy skontaktować się ze sprzedawcą? Co mogą niestety olać...
Czy może jakiś rodzaj sporu trzeba zakładać?
Bo bardzo niechętnie będą zwracać kasę i otrzymywać z powrotem dany towar.
Ma ktoś może doświadczenie ze zwykłym zwrotem? Czyli przedmiot jest sprawny ale rezygnujemy bez powodu w ciągu kilku dni od otrzymania?
31 lip 2014, o 15:48
witam
nie zakładałem nowego tematu, pisze tutaj. Otóż zakupiłem telefon na ali, po czym anulowałem zakup, sprzedawca zaakceptował. Po tygodniu czasu dalej brak zwrotu pieniążkow na konto, co teraz robić ? czekac dalej czy pisać do ali?? w jaki sposób się z nimi skontaktować?
31 lip 2014, o 16:28
A co masz w zakładce Finnancial napisane ? Sprawdz tez konto historie transakcji czy moze byl zwrot z data płatnosci.
31 lip 2014, o 21:02
Witam
Mam pytanie odnośnie oznaczeń na paczce. Mianowicie zamawiam prywatnie ale do firmy w której pracuję, czy nie lepiej żeby sprzedawca pisał comercial sample zamiast gift? Tak się nad tym zastanawiam bo chyba ten gift który przychodzi na firmę to tak podejrzany :)
Co do wątku mogę powiedzieć, że mam konto w pekao sa i przewalutowanie wychodzi mi jak po kursie z googli
31 lip 2014, o 22:18
paczka zakupiona za 58.99 z konta z mbank pobrali 191pln, po anulowaniu zwrotu przyszedł na 170pln... taką prowizję pobiera mbank za przewalutowanie???
31 lip 2014, o 22:24
To nie tylko prowizja, ale też kursy walut. Jakbyś kupił dolary na konto rozliczane w dolarach to by wróciło tyle ile wydałeś.
31 lip 2014, o 22:26
czyli wniosek taki, że trzeba zakladać konto walutowe :)
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.