Switch to full style
Promocje i oferta sklepu GearBest.com
Odpowiedz

Re: Kim jest GearBest?

17 sty 2017, o 21:38

No to zostaje tylko banggood, ewentualnie taobao przez yoybuy.
W Gearbest może i czasami da się przycebulić ale ogólnie to kiszka.

Re: Kim jest GearBest?

17 sty 2017, o 22:00

djvenom1 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Jak dla mnie pozostaje BG, zamawiam tam miej więcej tyle co na GB i nie było w moim przypadku ani jednej wtopy. Nawet więcej, dostałem bez szemrania kasę za dwie reklamacje ( jedna 100 zł, druga 25 zł ).
Poza tym tam te punkty jakoś odczuwam z zakupów, z reflinków idealnie wchodzą...

O własnie: odnosnie GB i ich Get it FreeMimo iż układam reflinka jak trzeba połowa zakupów nie leci ( przykład ost. reflink na TVBOX-a, wiem, że kupiło 12 osób, a mi po zakupie pierwszej sztuki za przedmiot zamiast get it free naliczać dalej wskoczył kod rabatowy na 3 usd co jest już wogóle śmiechem, bo poleciało ode mnie do nich zakupów na >360 usd z tego produktu. W BG przy tej kwocie miałbym spokojnie 1200 punktów,za co jest kupon 5/10 :)

Dość narzekania, miło było ale na własne życzenie po 16 różnych mniejszych i większych wpadkach ja im Dziękuje za zakupy. Chyba że walną cebulą konkretną.

Re: Kim jest GearBest?

20 sty 2017, o 09:33

ahaha, dopiero co zamówiłem mi air purifier 2 za 179.99 na bangood a tu e-mail z gearbest, że mają dla mnie ofertę specjalną. Wchodzę w link a tu:
Obrazek

Re: Kim jest GearBest?

20 sty 2017, o 09:43

bardzo tania wysyłka!! :D

Re: Kim jest GearBest?

20 sty 2017, o 10:52

Wyłącznie dla mnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Re: Kim jest GearBest?

25 sty 2017, o 13:28

Kim jest GearBest? No właśnie?
Miałem możliwość kilkunastu zakupów u nich. Z reguły nie było problemów – a jeśli już wystąpiły to szybko i sprawnie były rozwiązywane refundacją bądź re-wysyłką. Do czasu…
W listopadzie zakupiłem dwie małe drobnostki (za 16usd) ale niestety, wg trackingu dotarły do Warszawy i tu się ślad urwał. Po zgłoszeniu problemu, dostałem propozycję zwrotu środków do GearBest portfela, lub re-wysyłkę. Ponieważ są mi te pierdółki potrzebne, poprosiłem o ponowną wysyłkę, co uczyniono – tym razem poleconym. Ale jeszcze na ten towar czekam.
W połowie grudnia popełniłem kolejny zakup, tym razem Android-TV-Box za 52 USD z wysyłką z magazynu na terenie EU; aby szybko i bezproblemowo dotarło do mnie. Wysłali pocztą węgierską – przesyłka rejestrowana. Po miesiącu czekania złożyłem im pytanie: gdzie jest mój towar? Otrzymałem odpowiedź – że deadline dostarczenia upływa 16 lutego i jeszcze mam czekać. Ale oni sprawdzą i dadzą mi znać za kilka dni.
Po 5 kolejnych dniach ponowiłem pytanie, czy coś ustalili w sprawie mojej wysyłki. Oraz zwróciłem im uwagę że aukcja była opisana: „Dostarczenie do 15 dni roboczych” – więc ten termin już upłynął.
Odpisali, że przesyłka zaginęła w transporcie (w ich systemie trackingowym, widnieje wpis z Londynu; natomiast co ciekawe - system poczty węgierskiej nie zna w ogóle takiego numeru przesyłki!). Ale Oni mogą mi ją wysłać jeszcze raz – ! UWAGA ! – jak im znowu zapłacę połowę ceny towaru, czyli 26 USD, albo łaskawie zwrócą mi 50% do ich portfela lub na moje konto!!! Nosz k…..a mać!!!
Z korespondencji wynikło również – że to moja wina, bo nie wykupiłem sobie u nich ubezpieczenia przesyłki. Co jest prawdą, ponieważ po wejściu w koszyk mamy opcję „zapłać z PayPal” lub „CheckOut”. Ja skorzystałem z PP i na tej stronie koszyka NIE MA żadnej opcji wyboru ubezpieczenia. Taka opcja pojawia się dopiero po kliknięciu „CheckOut” na następnej stronie!
Pomijam fakt że to klient ma extra dopłacać do ubezpieczenia przesyłki, a nie robi tego sklep z automatu przy zawarciu umowy z przewoźnikiem.
Po wymianie kolejnych wiadomości z GearBest – wiem że jest im extremalnie przykro że moja przesyłka zaginęła, że odpowiedzialność spoczywa na poczcie, i że oddadzą mi tylko połowę kasy – bo TAK.
To jawne złodziejstwo i jakaś machloja! To złamanie praw konsumenta – nie tylko polskich ale i unijnych. Czuję się po prostu okradziony.
Podsumowując: Kup Pan cegłę – może wyślemy, a jak nie wyślemy, to i tak na tym 50% zyskujemy frajerze.
Na szczęście jest PayPal – i jego ochrona kupujących.
A GearBest – pa pa, krętacze!!! Omijajcie ten sklep z daleka, jeżeli nie chcecie stracić swoich pieniędzy!!!

Re: Kim jest GearBest?

31 sty 2017, o 13:22

Szubert napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Sam wiem, że są nieraz denerwujący,ale jak sam mówisz mamy Paypala, więc działaj . :-D

Re: Kim jest GearBest?

1 lut 2017, o 20:12

Moje trzy ostatnie przesyłki z drobiazgami za kilka USD nie dotarły. Ostatnio to nawet nie przewidywano zwrotu kasy z GB, bo to nie ich wina :)
PP rozwiązał ich wątpliwości.
Jedynie telefony 2x dotarły o czasie, chociaż było to dawno.
Coś ewidentnie tam nie gra i chyba bezpieczniej ich omijać.

Sent from my Le 1 Pro using Tapatalk

Re: Kim jest GearBest?

8 lut 2017, o 20:13

Mam do wykorzystania punkty na GB (Credits $6.68):

Czyli niby mam te 7$ + kasa z GB Wallet
Czy można połączyć te metody + ewentualnie dopłacić kartą ?

Co polecacie kupić? :D
Myślałem o MiBand 2... ale kurczaki...30$ ?!
Przecież to było po 23dolce...

Nie wiem czy wiecie, ale przynajmniej u mnie te punkty są ważne do końca tego miesiąca...

Re: Kim jest GearBest?

9 lut 2017, o 00:30

Gdzie masz taką informację że punkty przepadną?
Odpowiedz