Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
przez Karlos83 » 25 lis 2015, o 18:03
Doszła mi pierwsza paczka od AOFENG LIMITED - zegarek. Co prawda nie był on wysyłany malezyjską pocztą ale jest nadzieja, że pozostałe paczki dojdą.
-
Karlos83
-
- Posty: 78
- Dołączył(a): 21 cze 2015, o 19:42
- Pochwały: 3
- Telefon:: Bluboo
przez kokosek » 25 lis 2015, o 19:00
A można wiedzieć co to za telefon kolega kupił i czym wysłane było? Bo ja zamówiłem Z9 Mini , wysyłka miała być JDYW-NLSP, czyli PostNL. Okazało się, że wysłali jakimś Equick, który ma punkt tranzytowy w Estonii i numer śledzenia również estoński oraz drugi do śledzenia na ich stronie. JD nie podaje numeru do śledzenia na Equick tylko podaje numer estoński i to dopiero jak paczka dotrze do Estonii. Już mnie denerwowali tym, że od 9.11 czekam na numer do śledzenia i nadal go nie mam. Na rosyjskim forum znalazłem sposób na zdobycie numeru do śledzenia na Equick. Teraz przynajmniej wiem, że moja paczka została w ogóle wysłana. Numer do śledzenia na stronie Equick można uzyskać w następujący sposób: logujemy się na nasze konto JD z tego adresu
http://passport.en.jd.com/user/facade?R ... ist.action i kopiujemy numer zamówienia tam podany. Później na stronie
http://www.equickchina.com/english/ wklejamy skopiowany wcześniej numer zamówienia i dodajemy na jego końcu "-1-1-". Jeśli mieliśmy tym wysłane to powinien pojawić się nam jakiś status. I to by było na tyle.
-
kokosek
-
- Posty: 145
- Dołączył(a): 1 wrz 2014, o 19:55
- Pochwały: 7
- Telefon:: Xiaomi
- ROM: Global
przez marcoos1 » 26 lis 2015, o 11:53
Ja kupiłem od niego telefon 11.11
Niby wysłane pocztą holenderską, ale jedyny status to
The item is pre-advised,2015-11-17
Odpisal na początku właśnie podając link do śledzenia a jak go cisnę, że paczka jeszcze fizycznie nie wysłana i kiedy wreszcie to wyśle to nie odpisuje.
-
marcoos1
- VIP
-
- Posty: 1116
- Dołączył(a): 13 sty 2014, o 23:37
- Pochwały: 84
- Telefon:: samsung
przez blue_voyager » 26 lis 2015, o 12:12
Ale w czym problem? Przecież ten status oznacza, że przesyłka jest w drodze do Holandii. Po co ciśniesz sprzedawcę skoro on nie ma juz żadnego wpływu na paczkę?
-

blue_voyager
- VIP
-
- Posty: 5975
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
przez marcoos1 » 26 lis 2015, o 14:38
Pre-advised to chyba jest tylko zaawizowana (czy się mylę?). Potem zwykle była informacja o odebraniu przez kuriera lub jakoś tak. Przez tydzień chyba powinien się pojawić jakiś następny status przy trackingu po pre-advised.
Jak minie miesiąc i nic się nie zmieni to wtedy zacznę się mocno martwić a tak to czekam i sprawdzam co kilka dni czy coś się zmieniło
-
marcoos1
- VIP
-
- Posty: 1116
- Dołączył(a): 13 sty 2014, o 23:37
- Pochwały: 84
- Telefon:: samsung
przez Setral » 27 lis 2015, o 21:29
Dziś otrzymałem przesyłkę, choć jej status w My Order to "Awaiting Shipment" i z tego powodu brak jest przycisku "Confirm". W związku z tym rodzi się pytanie czy nic nie robić, czy napisać do sprzedawcy, aby status się zmienił (a ja wtedy zatwierdzę)? Pytam, ponieważ nie wiem na jakich zasadach, w przypadku sklepu jd.com, działa system przekazywania pieniędzy sprzedawcy.
-

Setral
- AKTYWNY
-
- Posty: 217
- Dołączył(a): 10 lip 2015, o 15:02
- Pochwały: 17
- Telefon:: Sony Ericsson
przez blue_voyager » 27 lis 2015, o 21:36
Pewnie tak samo jak na Ali. No chyba, że dostałeś przesyłke od JD Colection, więc tu raczej nie będzie problemu bo i tak wypłacą sami sobie

-

blue_voyager
- VIP
-
- Posty: 5975
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
przez Setral » 27 lis 2015, o 21:54
Dzięki za odpowiedź. Sprzedawca to AOSEN. Dla własnego spokoju wyślę jednak wiadomość.
-

Setral
- AKTYWNY
-
- Posty: 217
- Dołączył(a): 10 lip 2015, o 15:02
- Pochwały: 17
- Telefon:: Sony Ericsson
przez blue_voyager » 27 lis 2015, o 21:57
Pewnie wysłał tylko zapomniał wstukać do zamówienia tracking. W sumie uczciwie wobec niego bedzie napisać, nie poda tracking żebyś mógł potwierdzić.
-

blue_voyager
- VIP
-
- Posty: 5975
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
przez marcoos1 » 27 lis 2015, o 23:58
Czytam na bieżąco forum, ale nie wpadła mi w oczy informacja, że w JD ceny podawane są w $, ale faktycznie płacimy w rublach.
Jak płaciłem za ostatnią przesyłkę to cena była ileś rubli + kopiejek (dolarowo to równo 30$ miało być).
Patrze dzisiaj w historię a ściągnęło mi z karty walutowej (nie paypal) ~30,70$ (coś w tym stylu).
Przegapiłem gdzieś w opcjach ustawienie dolarów czy tak jest w tym serwisie?
-
marcoos1
- VIP
-
- Posty: 1116
- Dołączył(a): 13 sty 2014, o 23:37
- Pochwały: 84
- Telefon:: samsung
przez fake4r » 28 lis 2015, o 09:12
Coś sobie namieszałeś. Każdy płacił w $ i brało z konta tyle ile powinno. Jak nie płaciłeś przy pomocy paypal to może i to jest jeden z powodów.
-

fake4r
- VIP
-
- Posty: 5981
- Dołączył(a): 4 lip 2013, o 12:55
- Lokalizacja: ChRL
- Pochwały: 215
- Telefon:: Redmi Note 8
Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość