Witam, zamawiałem 11.11 drobną rzecz na aliexpress. Sprzedawca zapewniał na aukcji, że paczka dojdzie do mnie w ciągu 55 dni. Wysyłka przez "China Post Ordinary Small Packet Plus", status od 19.11 - ShenZhen Handed over to Beijing Post. Jutro minie to 55 dni, kończyła się też Purchase Protection, więc 2 dni temu napisałem do sprzedawcy, że nic nie dotarło i jeśli do 5 stycznia nic nie dojdzie będę zmuszony otworzyć spór.
Dzisiaj dostałem maila, że sprzedawca rozszerzył Purchase Protection o jakieś 2 tygodnie (może tak sobie rozszerzać bez mojej zgody?) i napisał mi tak:
"If it won't come to you in 3 days,Could you accept that we give you money back via paypal? we send money to you directly via paypal. you will receive money at once.
If via Aliexpress, you will receiv money in 1 week.
And I have 1 more dispute orders.It hurt my account.
Regards"
Nie bardzo rozumiem o co mu chodzi. W jaki sposób może mi zwrócić pieniądze przez paypal? Czy to nie jest tak, że pieniądze leżą na aliexpress i tylko ono może mi zwrócić pieniądze, jeśli kliknę na "open dispute"? Czy on nie będzie chciał w takim razie, żebym podał mu swoje dane bankowe? :P I czy rzeczywiście tak wiele straci, jeśli otworzę spór? Wpłynie to jakoś na jego feedback? Potrącą mu coś z konta?
Chciałbym to jakoś normalnie rozwiązać bez straty dla obu stron, ale mam wątpliwości co do rozwiązania Chińczyka.