Witam
Prośba o poradę/instrukcję. Zamówiłem tablet. po 54 otworzyłem dispute. W dniu wczorajszym dostałem informację od sprzedawcy:
we are very sorry for the shipping time,To protect, let me extend 5 days for u.
Recently, we have many parcel have same situation, whatmore ,the deliver time cost 50 -60 days.
I have contact the CN post , they told me that the parcel was delay in Urumchi sorting center, the customs of north china.But it was released soon 4 weeks ago. they siad only a week , those parcel will be delivery. You may know it will cost 40 days from border of china to Poland
So according the record and experirence, Plz wait 5-7 days, the new update available soon.
we will send a sleeve case to u as gift for apologize when it arrived at.
If it still not arrived,we will full refund.
Zależy mi na tym tablecie i chciałbym się przychylić do jego prośby i dać mu te 10 dni, sklep ma jedną z największych sprzedaży tabletów na ALI, także nie jest to jakiś wyłudzacz. Teraz co się stało po tym mailu, czas dostawy wydłużył się z 4 do 10 dni ale licznik dispute odlicza i pokazuje już tylko 3 dni. Czy mam w jakiś sposób zapałzować dispute (kiedyś miałem taką sytuację i zrobiłem cancel dispute, ani towar nie doszedł ani nie miałem już możliwości założenia sporu drugi raz). Chcę mu dać te 10 dni ale co się stanie jak licznik dispute za 3 dni zejdzie do 0.