przez swiezak82 » 16 paź 2014, o 12:31
Może ktoś pomóc.
Zamówiłem case, pierdółka 6,5$. Zostało 4 dni do końca terminu dostawy więc otworzyłem spór. Sprzedawca odpisał:
"Dear buyer, I'm sorry. Recently the post office a lot of backlog package, speed is slow, to inconvenience you, I'm sorry.
I have 30 days to extend the shipping time, please wait for 15 days, the parcel will arrive.
Now, please cancel disputes, patience to wait for the arrival of the parcel.
If the parcel not arrive within 15 days, you can dispute again, our shop will give you a full refund.
Thank you very much, because you open the dispute, alibaba will punish our shop"
Co teraz najlepiej zrobić?
Do końca sporu zostało 4 dni a czas dostawy przedłużony został o 30 dni.
Zakończyć spór czy czekać do końca tych 4 dni i co się stanie po tych 4 dniach jak sprzedawca sporu nie zaakceptuje?