przez Grzech76 » 25 maja 2017, o 09:15
Cześć!
Czy ktoś może mi podpowiedzieć co robię źle, że nie mogę otworzyć sporu?
Czas ochrony kończył mi się 26 maja, ale po kontakcie z goldim wydłużył ochronę do 29 maja i powiedział, żeby otwierać spór.
Gdy wybieram opcję otwórz spór, klikam refund only i zaznaczam no (gdyż nie dotarł towar), w tym momencie wyskakuje mi komunikat
"Our records show that your order has departed from its country of origin and is currently in transit. According to our past experience, the majority of the packages will be delivered within the time frame promised by the seller. If your package does not arrive by 2017-05-26 , please open dispute and we will handle this immediately. We appreciate your patience.",i nie mogę nic więcej zrobić.
Nigdy nie zakładałem sporu, wszędzie jest napisane zakładać spór kilka dni przed końcem ochrony, a ja nie mogę go otworzyć.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam Grzegorz