Switch to full style
Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.

Regulamin działu

Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
Odpowiedz

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

10 lut 2017, o 17:53

Jak myślisz, po co na forum jest FAQ?

faq-dzialu-zakupy-zanim-zadasz-pytanie-przeczytaj-t15077.html

Re: Brak kontaktu z aliexpress

13 lut 2017, o 19:52

t602 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Witam ponownie,

sprzedający gwarantował czas dostawy 7-15 dni. Po 30 dniach czekania na paczke skontaktowałem się z obsługą klienta. Doradzili, żeby otworzyć spór. Aliexpress zaproponował zwrot całkowitej kwoty jaką zapłaciłem. Zaakceptowałem rozwiązanie. Ze względu na przerwę świąteczną długo nie było rozwiązania sporu. W tym czasie przyszła po ponad 30dniach paczka, jednak nie mam już jak jej odebrać (przebywam poza granicami PL). Na chwilę obecną poczta wysłała ponowne awizo, jednak aliexpress zakończył spór na korzyść sprzedającego. W tej chwili nie mam ani paczki, ani pieniędzy. Dodam, że nie chodzi o małą kwotę. Co zrobić w takiej sytuacji?

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

13 lut 2017, o 22:10

Nie wiem czy ktoś GWARANTUJE dostawe w 7-15 dni. Z reguły to jest średni czas czekania a gwarancja jest 60 dni (mogę się mylić ale nie widziałem takiej krótkiej gwarancji).
Drogich rzeczy (sam stwierdziłeś, że kwota nie jest mała) nie zamawia się (wg mnie) na ostatnią chwilę (z resztą tanich też nie).
Sam zamawiałem w grudniu rzecz, a wiedziałem, że wyjeżdżam i mogę nie odebrać paczki przed wyjazdem. Tak właśnie było, ale paczkę odebrała inna osoba i jak pojadę do kraju to sobie odbiorę.
Możesz próbować, by ktoś inny odebrał paczkę (wyślij upoważnienie mailem lub żeby sąsiadka złapała listonosza i odebrała).
Inne wyjście to dalsza walka w sporze o zwrot (pewnie pomniejszony o koszty odesłania) kasy (bo paczki nie odebrałeś).

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

15 lut 2017, o 07:34

Panowie... Przypadkiem wcisnalem potwierdzenie otrzymania zamowienia a go nie dostalem. Da sie to odratowac?

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

15 lut 2017, o 08:29

Napisz do Ali wyjaśnienie z prośbą o przywrócenie.

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

15 lut 2017, o 08:42

blue_voyager napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Odpisali, ze nie maja takiej mozliwosci i mam otworzyc spor.

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

15 lut 2017, o 09:14

Dziwne, wiem że były wcześniej takie przypadki i przywracali okres ochrony kupującego. Może niezbyt jasno opisałeś to i źle Cię zrozumieli? Opisz dokładnie, podaj tracking z którego wynika, że nie dostałes przesyłki.

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

21 lut 2017, o 09:36

Mam otwarty spór na Ali, (musiałem wysłać tel do naprawy ---> przyszedł już do mnie uszkodzony) sprzedawca odebrał już tel, do końca sporo zostało 4 dni (po tym czasie Ali zwraca mi kase) ale.. ale sprzedawca prosi o przedłużenie czasu (Musi wysłać tel do głównego serwisu a potem mi go odeśle) jest w ogóle możliwość przedłużenia czasu ? nie widzę takiej opcji

Obrazek

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

27 lut 2017, o 12:17

Witajcie.
Proszę Was o pomoc. Jestem niedoświadczonym użytkownikiem aliexpress. Niestety, pierwszy zakup i wtopa. Kupiłem 4 telefony, sprzedawca wysłał w dwóch paczkach. pierwsze 2 były ok, drugie przyszły jakby z serwisu, wgrane aplikacje, otwarte przeglądarki, jeden podrapany i zepsuty, nie otwierała się tacka na SIM. Próbowałem najpierw dyskusji ze sprzedawcą, ale mnie zbywał blisko dwa tygodnie więc otworzyłem spór. Po przepychankach stanęło na pełnym zwrocie pieniędzy. Odesłałem telefon, znów potwierdził dopiero po miesiącu mimo, że dotarł po dwóch tygodniach. Później eskalował spór, niby miał do serwisu wysłać po analizę, dziś mi odpisał, że telefon jest uszkodzony i mam mu zapłacić 25$, do zakończenia eskalacji sporu jest jakieś 12 godzin.
W statusie sporu mam coś takiego: AliExpress proposed a new solution Proposal: Refund Only US $ 0.00
proszę poradźcie co teraz zrobić, czy ja mam znów wysyłać jakieś dowody i opisywać na to? Naiwnie myślałem, że poprzednia decyzja "solution: Return goods & refund" jest ostateczna. :(

Brak tel na magazynie w niemczech

28 lut 2017, o 12:19

Witam
Brosze o pomoc. Zamówiłem tel. Nomu S30 z tej aukcji https://www.aliexpress.com/item/Origina ... c648072eca
Miała to być wysyłka z Niemiec Free Shipping to Poland via Seller's Shipping Method - DE. Opłaciłem przesyłkę metoda Przelewy 24.
Chińczyk mi odpisał
Hello Friend,
Really deeply sorry to make trouble for you.
For Nomu S30 ,its quality not pass the QC in Germany warehouse, now they need back to factory to produce again.
Now have this color for this cellphone in China warehouse with high quality.
So could you accept shipping from China?
Waiting for early response from you.
Thanks for your support in advance.
Liky
Troche mi zależy na czasie, i przede wszystkim chce przesyłke bez VAT.
Co najlepiej zrobić, otworzyć spór i niech zwracają kasę ? Czy oni oddadzą mi ewentualne koszty przewalutowania
Odpowiedz