Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress,  jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
	
		
			
Regulamin działu
			Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
		
	
        
            
        
    
    
	
        
        4 lut 2017, o 16:17
		
			
			no właśnie nie mam takiej możliwości
			
		
	 
	
        
        4 lut 2017, o 16:38
		
			
			No to odeślą, pokryjesz koszty wysyłki i resztę kasy powinieneś odzyskać.
			
		
	 
	
        
        8 lut 2017, o 10:14
		
			
			Panowie pomocy.
Otwarłem spór, ponieważ etui dotarło uszkodzone.
Full refund, dodałem zdjęcia i film z unboxing-u.

Opis dałem taki:
The phone case is damaged, not usable. Look at unpacking video - time 2:30A ali mi na to:
- Kod:
- Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
O co chodzi? Przecież na zdjęciu i filmie widać, że towar dotarł uszkodzony.
			
		
 
	
        
        8 lut 2017, o 18:16
		
			
			
. 
Chonczyk zrobił mnie w konia. :(
Zamowilem pendrivea 256gb,po sprawdzeniu programem okazuje sie ze ma 16gb i zamiast usb 3.0 jest 2.0 a prwdkosci zamiast 40-60MB/s jest max 13MB/s
Otworzyłem spór z full refund. Chinczyk odpisał ze moze oddać 2$ (smiech)
Oczywiscie nie zgodziłem sie.
Jak eskalować spór? Nigdzie nie widzę takiej opcji?
Samo sie eskaluje po upływie czasu sporu?
Pozdrawiam 
Wysłane z mojego Vienna przy użyciu Tapatalka
			
		
 
	 
	
        
        8 lut 2017, o 19:04
		
			
			Wciskasz "reject" na jego propozycję.
			
		
	 
	
        
        8 lut 2017, o 22:47
		
			
			Dziekuje;) tak az do skutku?
Wysłane z mojego Vienna przy użyciu Tapatalka
			
		
 
	 
	
        
        9 lut 2017, o 00:03
		
			
			chyba ze zaakceptujesz lepszą ofertę
			
		
	 
	
        
        9 lut 2017, o 19:16
		
			
			Witam, 
w związku z nieotrzymaniem paczki otworzyłem spór na aliexpress. Spór został założony 22 stycznia, 25 stycznia aliexpress zaproponowało rozwiązanie-zwrot całej kwoty za kupiony produkt. Zaakceptowałem propozycje. Do dzisiaj brak odzewu ze strony aliexpress, spór cały czas w toku. Orientacyjny czas zakończenia sporu to 29 stycznia. Co zrobić w takiej sytuacji?
Próbowałem skontaktować się z obsługą klienta jednak po aktualizacjach czat nie działa. Gdzie zwrócić się z tą sprawą?
			
		
	 
	
        
        9 lut 2017, o 19:21
		
			
			Czasy sporów na Ali wydłuzyły sie ostatnio ze względu na przerwę świąteczną. Musisz czekać.
			
		
	 
	
        
        10 lut 2017, o 16:33
		
			
			Mam pytanie odnośnie sporu co się staje gdy sprzedawca nie odpowie w wątku sporu do wyznaczonej ostatecznej daty.
Automatycznie aliexpres zakańcza spór na korzyść kupującego , po jakim czasie można spodziewać się zwrotu kwoty ?
Pozdrawiam
			
		
	 
	
	
	    
	        Powered by phpBB © phpBB Group.
		
		
		    phpBB Mobile / SEO by Artodia.