Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress,  jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
	
		
			
Regulamin działu
			Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
		
	
        
            
        
    
    
	
        
        28 lip 2014, o 21:53
		
			
			wydłuż jeszcze sam czas dostawy ( będziesz miał tam na ile dni chcesz ) i dogaduj się i obserwuj jak sie dogadasz kiedy paczka do niego dotrze bo u nich sami muszą iść odebrać paczkę więc musisz o tym przypomnieć jak będzie chińczykowi
			
		
	 
	
        
        29 lip 2014, o 15:54
		
			
			Witam, mam problem z zakupionym telefonem. Zapłaciłem, i potem dostałem wiadomość, że była pomyłka i muszę dopłacić, bo inaczej nie wyślą. Oczywiście się nie zgodziłem. Dałem cancel order i wybrałem, że sprzedawca nie chce wysłać towaru. No ale on się nie zgadza i każ mi wybrać, że to z mojej winy, na co ja oczywiście nie chce się zgodzić. Czego oni się tak boją przyjąć na siebie winę? I po co są te opcje jak sprzedawca i tak może ich nie zaakceptować...
Wkurzył mnie ten sprzedawca, bo straciłem czas i 3 kupony zniżkowe po 10$, więc nie chce żeby mu to uszło na sucho.
Co radzicie zrobić? Chciałbym chociaż mieć możliwość wystawienia mu negatywa i jakoś zakończyć tą sprawę.
aktualnie odpisał mi "so if you insist this reason ,order will close after 5 days 10 hours,tks " co się stanie po tych 5 dniach?
			
		
	 
	
        
        29 lip 2014, o 16:20
		
			
			To co napisał: "order will close"
			
		
	 
	
        
        29 lip 2014, o 16:24
		
			
			Jak dostaniesz refund platnosci kupony powinny wrocic kwestia tylko do kiedy mialy waznosc bo ona sie nie przedluzy. Sprzedawca jak dasz cancel z jego winy dostaje jakies tam upomnienia od ali pewnie przy wiekszej ilosci takich upomnien moga mu zablokowac konto. Nie za bardzo wiem o co chodzi sprzedawcy z tymi dniami, ja bym mu nie odpuscil i odpowiedzial ze jak nie uzna twojego powodu zgodnego z prawda zreszta to zglosisz to do staffu aliexpress, ali widzi cala korespondencje wiec w razie czego masz czarno nia bialym kogo wina.
			
		
	 
	
        
        29 lip 2014, o 16:54
		
			
			Witam
Chciałbym się dowiedzieć czy na Aliexpress (tak jak u nas w Polsce) jest możliwość zwrotu towaru do 10 dni od otrzymania bez podawania przyczyny?
We wszystkich przykładach w tym wątku zamówiony towar był wadliwy. A mi chodzi o sytuację kiedy towar jest w porządku ale postanowiłem z niego zrezygnować kilka dni od otrzymania.
Jak powinno się załatwić taki zwrot? Ja zwracam telefon, a oni mi kasę.
Też zakłada się jakiś spór?
Prosiłbym o pomoc,
Pozdrawiam :)
			
		
	 
	
        
        29 lip 2014, o 17:44
		
			
			Po rozmowie na czacie ali, poradził mi abym wybrał, że to moja pomyłka, to dostane zwrot, bo to samo będzie po tych pięciu dniach z automatu. Na pytanie po co są więc opcje, że to z winy sprzedawcy, jak może ich nie przyjąć, odpisał mi, że rozumie i jest mu przykro, ale poradzić mi tylko może to co wcześniej. Dla mnie system totalnie bez sensu. A 10$ zniżki przepadły :(
Robbo - no ale czy jak dam cancel z mojej winy to chyba wtedy cała aukcja zniknie i nie da się wystawić komentarza, i o to właśnie chodzi sprzedawcy?
			
				
Ostatnio edytowano 29 lip 2014, o 17:50 przez 
piotr_ali, łącznie edytowano 1 raz
					
				
 
	
        
        29 lip 2014, o 17:46
		
			
			Napisz mu dużo więcej warty komentarz. 
Ja i G2
			
		
	 
	
        
        29 lip 2014, o 20:01
		
			
			ciąg dalszy mojego sporu wygląda tak:

sprzedawca na początku wysłał mi zdjęcie paczki którą wysłał,
później napisał że mają problemy z systemem i prosi o cierpliwość, a teraz twierdzi że poczta zwróciła mu przesyłke i jak tylko ją dostanie to wyśle ponownie bo nie ma na stanie tego telefonu .
proszę napiszcie mi jakie mam możliwości rozwiązania tego sporu
			
		
 
	 
	
        
        29 lip 2014, o 22:02
		
			
			Jak przesyłki nie było w trackingu, to nie nadał jej w ogóle.
Napisz to, zrób zrzut ekranu z jakiejś strony trackingowej i ponów swoje żądanie pełnego zwrotu z winy sprzedawcy - brak trackingu.
Jeśli paczka nie pokazała się w śledzeniu, to znaczy, że nie dotarła do urzędu pocztowego. Przecież to jasne jak słońce.
A zdjęć kartonu to może mieć milion. Niech przedstawi zdjęcie z pieczątką urzędu pocztowego. Tam będzie data nadania. Lub inny dokument NADANIA paczki. 
Takimi zdjęciami to może sobie wychodek wytapetować a nie przedstawiać jako dowód w sporze.
Namalowałem w Tapatalk
			
		
	 
	
        
        29 lip 2014, o 23:26
		
			
			Ostatnio miałem dokładnie taki sam spór i bez problemu Ali przyznało mi rację i dostałem zwrot. 
Zrób screeny z różnych stron do śledzenia przesyłek i powklejaj w sporze , że brak informacji itp. i będzie dobrze :)
			
		
	 
	
	
	    
	        Powered by phpBB © phpBB Group.
		
		
		    phpBB Mobile / SEO by Artodia.