Fakt, poprosiłem o przedłużenie w sobotę, i nie zwróciłem uwagi na to, że tam jest 8 godzin do przodu. Jako powód sporu wybrałem opcję z problemem z numerem trackingowym. W takiej kwestii co powinienem zrobić? Sprzedawca wysłał mi taką wiadomość:
"Hi, dear. sorry to get your dispute.
Now do you want us send or refund to you?
If you want us send to you, then you should cancel the dispute firstly, then we only can do that for you.
If you want us refund to you, then hope u can modify dispute reason for " shipping method wasn't as described" firstly. see the attachment.
It's not affect we refund you, it just better for our work.
After you do it, we will refund you immediately, understand?
So waiting for your decision.
Rachel"
Oraz załączył do niej taką grafikę:

Czy to oznacza, że najpierw mam zmodyfikować spór aby sprzedawca wysłał mi towar?
Pozdrawiam,
Pae
Ps. Masz rację, powinienem popracować nad moją cierpliwością
