Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
20 kwi 2016, o 13:27
Gdybyś przeczytał komunikat, mail o feedbacku byłby całkiem zrozumiały - koniec transakcji, sprzedawca wystawił feedback, prosi Cię o to samo. Nie ma tu niczego dziwnego. A Ty nawet nie wiedziałeś, że spór już jest zakończony.
Ponownie polecam zapoznanie się z FAQ.
22 kwi 2016, o 19:04
Załozyłem spór i zażadalem full refund. Sprzedawca zgodził sie. Czy teraz mam potwierdzic ze paczka doszla ?? W jaki sposob pieniadze trafia do mnie ??
22 kwi 2016, o 19:08
Przeczytaj FAQ.
22 kwi 2016, o 19:21
przeczytałem. Nie znalazlem odpowiedzi czy po otrzymaniu pieniedzy mam potwierdzic dostarczenie towaru. Zamowilem kilka ciuchów i nie otrzymalem wszystkich, zalozylem spor i zazadalem czesciowego zwrotu. Sprzedawca zgodzil sie.
22 kwi 2016, o 19:23
Po sporze nie ma już przecież możliwości potwierdzenia dostawy, zaakceptowany spór zamyka transakcję, w twoim przypadku potwierdza dostawę tych produktów, które dostałeś.
22 kwi 2016, o 19:24
Dziekuje za odpowiedz.
26 kwi 2016, o 09:37
Witam,
kupiłem u żółtego mały statywik który okazało się przy rozpakowywaniu, ma popękane części.
Zacząłem gadać ze sprzedawcą

ale widzę po odpowiedzi że do nikąd ta rozmowa chyba będzie zmierzać z ich strony.
Moje pytanie brzmi:
czy w takim razie zamiast wchodzić niepotrzebny dyskurs, od razu nie lepiej aktywowac Open Dispute ?
pozdrawiam
26 kwi 2016, o 09:39
Tak.
29 kwi 2016, o 10:29
Witam.
Dostałem towar ewidentnie zepsuty. Nagrałem wideo i dołączyłem w sporze.
Chińczyk napisał:
Friend. Sorry for the inconvenience. Open dispute. Please change dispute reasons "Personal Reasons" We will agree with your dispute. And return your money.
It will not affect your return funds. Since AliExpress store strict examination. Once again, I apologize
Doradźcie co robić? W razie co będę mógł jeszcze raz zmodyfikować spór?
29 kwi 2016, o 10:32
Będziesz mógł. W sumie przyczyna sporu jest mniej istotną, ważne żebyś dostał to co chcesz. Jeśli sprzedawca prosi Cię o zmianę i ma to przyspieszyć proces to czemu nie.
30 kwi 2016, o 21:43
Witam.
Otworzyłem spór ponieważ za 6 dni kończy mi się ochrona a towar jeszcze nie dotarł. Sprzedający nie zaakceptował sporu (odpisał "ssssssssssssssssssss") i otrzymałem wiadomość:
The seller did not accept your dispute request, but offered a solution.
You can view the seller's proposal in your dispute information. You can continue to negotiate a solution until 11 calendar days 21 hour 26 minute 38 second . If you do not agree to a solution by that time, the dispute will be escalated automatically and Alibaba will step in to mediate.
Czy po tych 6 dniach ochrony sprzedawca otrzyma pieniądze a ja zostanę bez towaru? Czy otwarty spór jest ważniejszy niż mijająca ochrona?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
30 kwi 2016, o 21:49
Eskaluj spór. Poczytaj FAQ.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.