Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
19 kwi 2016, o 18:45
Witam
Mam małe pytanie.
Jakiś czas temu założyłem spór na aliexpress ponieważ towar nie doszedł.
Dostałem ful refund ale chciałbym wystawić komentarz chińczykowi.
Czy istnieje taka możliwość ?
Czy po sporze już nie można?
Nigdzie nie mogę znaleźć takiej opcji.
19 kwi 2016, o 19:10
Nie ma takiej możliwości. Ja też założyłem spór i dostałem częściowy zwrot, ale po tym nie mogę już dodać komentarza (feedback).
19 kwi 2016, o 19:17
Witam. Kupiłem u pewnego sprzedawcy 8 ciuchów Nike pro combat. Byly to 4 rozne rzeczy po 2 kazde. Sprzedawca wyslal towar w jednej paczce i przyszlo mi tylko 6 rzeczy i w tym jedna koszulka ma krzywo naprasowane logo nike. Chcialbym otworzyc dispute tylko nie mam pojecia. Jakie opcje wybrac i co napisac by doslal mi brakujace rzeczy i wymienil wadliwy towar. Dodam że nie zaznaczylem opcji ze towar doszedl. Prosze o pomoc
19 kwi 2016, o 19:23
Przecież jak otwierasz spór to masz tam różne powody jego zakładania - zły rozmiar, inny model, za mało sztuk itd. Wybierz sobie właściwy, pasujący do twojej sytuacji. Wybierasz częściowy refund, żadne dosyłanie. I poczytaj FAQ na forum.
19 kwi 2016, o 19:34
Czy mam zaznaczyc ze towar otrzymałem ??
19 kwi 2016, o 19:36
No to chyba oczywiste, skąd byś wiedział, że zamówienie jest niekompletne czy niezgodne? Po prostu przeczytaj wszystkie dostepne opcje i wybierz właściwe dla Ciebie. Zakładanie sporu na Ali jest intuicyjne i proste jak budowa cepa.
19 kwi 2016, o 20:22
Zakupiłem parę produktów w sklepie geekbaying i jeden z nich nie dotarł minęło juz 41 dni (pozostałe przedmioty dotarły w ciągu 10 dni) napisałem spór przez paypal-a żądając zwrotu pieniędzy, jeśli sklep nie odda kasy lub nie odpisze na wiadomośc, co będę mógł zrobić dalej aby odzyskać kasę ?
Dodam ze przesyłki były nie rejestrowane i sklep tłumaczy ze nie może oddać kasy itp.
20 kwi 2016, o 11:41
Nie rozumię tych meili.
Założyłem spór na ali na tego zopo sprzed miesiąca.
Od początku.
W poniedziałek dostałem meila z ali:
Wczoraj założyłem spór o refund.
Otrzymałem taką odpowiedź
Co to oznacza?
Nigdy wcześniej nie zakładałem sporu.
20 kwi 2016, o 11:46
Pierwszy mail informuje Cię, że konczy Ci się okres ochrony (24.04).
Drugi informuje, że sprzedawca wystawił Ci feedback i proszą abys tez wystawił. Wygląda na to, że zamiast założyć spór potwierdziłeś odbiór.
20 kwi 2016, o 12:06
Założyłem spór w 100%.
Poniżej zdjęcia z panelu ali potwierdzające założenie sporu.
https://drive.google.com/folderview?id=0B4fVDVoeBEU_bzdnNjE2LVZmX00&usp=sharingDlatego nie rozumię ich komunikatu.
Drugiego z otwarcia dispute.
Tak jakby okres ochrony wynosił 30 dni od daty zakupu.
Później znowu co innego.
Piszą niejasno.
20 kwi 2016, o 13:06
Czy Ty w ogóle czytasz te komunikaty? Przecież wyraźnie masz napisane, że spór zakończony i refundacja w trakcie. Co prawda po angielsku, ale nawet nie znając angielskiego, można to zrozumieć.
20 kwi 2016, o 13:21
Tak.Komunikaty widzę.
Jednak odniosłem się do meila.
Dzięki.
Do usunięcia.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.