Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
9 kwi 2016, o 12:40
Witam, około 2 miesiące temu zamówiłem paczkę, dostałem tracking Q1833964914XX który nie działa, sprawdzałem go na 17track jak i również na emonitoring.poczta-polska. Około 10 dni przed zakończeniem "Purchase Protection" założyłem spór: paczka nie dotarła i nie działa tracking, chce full refund. W odpowiedzi na spór Chińczyk napisał mi coś takiego:
"My dear, please check from this site:
http://www.directlinktrackedplus.com/mu ... 3964914XX+Parcel is in normal transit Due to disptue has a big influence for my store, it will influence my store, and rateing, can you do me a favor to cancel the dispute first? If you later still not get parcel, we can resend or refund you, please ."
Wchodzę na tę stronę no i nie bardzo ogarniam o co chodzi z tym Order #: Q1833964914XX oraz Tracking #: RE833964914SE, dwa tracking number ? Później patrzę na zamówienie no i widzę ze gościu przedłużył "Purchase Protection" do 47 dni. Chciałbym dostać paczkę ale nie wiem czy mu zaufać. W oknie "Dispute Detail" mam takie coś "The seller did not accept your dispute request, but offered a solution". Co radzicie mi zrobić ? Dać "Cancel Dispute" i czekać aż paczka przyjdzie ?
9 kwi 2016, o 16:10
Witam
Prowadzę spór, do którego chciałbym dołączyć film (10 mb mp4). Niestety w żaden sposób nie udaje mi się to. Dołączyłem film poprzez mediafire.com, niestety Aliexpress odpisało, że filmy dołączone na obcych serwerach nie będą brane pod uwagę. Poradźcie jak mam dołączyć ten film.
9 kwi 2016, o 16:23
Mediafire jest tam (na Ali) polecane nawet, więc chyba coś źle robisz. Załączałem filmy przed mediafire i zawsze było ok.
Można też dołączyć przez ali, ale ostatnio miałem z tym problem (chyba flash coś wywalał, bo ładowanie się zatrzymywało w pewnym momencie). Wtedy dałem link do mediafire i też było ok.
9 kwi 2016, o 20:32
jak na ali liczona jest wysyłka?
mam na mysli termin - data początkowa jest wygenerowanie etykiety w systemie pocztowym czy dopiero umieszczenie fizyczne paczki?
bo chinczyk chce mi przeciagnać termin do 90 dni lol.
9 kwi 2016, o 20:34
Termin liczy się od momentu podania w zamówieniu numeru przesyłki.
12 kwi 2016, o 12:15
Witajcie, mam problem gdyż po zamówieniu dwóch przedmiotów otrzymałem tylko jeden, otworzyłem spór i co prawda sprzedawca deklaruje że wyśle nieotrzymany przedmiot jednak domaga się zamknięcia sporu na co odpowiedziałem że zamknę dopiero gdy otrzymam przedmiot lub zwrot pieniędzy za niego. Problem w tym że spór kończy się za 7 dni i nawet jak mi go wyśle to w między czasie nie dojdzie, czy mogę jakoś przedłużyć spór np o 20-30 dni żeby zamknąć go po otrzymaniu przedmiotu?
Pozdrawiam
12 kwi 2016, o 12:20
Możesz poprosić sprzedawcę o wydłużenie czasu ochrony i wtedy zamknąć spór.
12 kwi 2016, o 14:54
Super,dzięki, ten czas mogę sam określić czy to już zależy od sprzedawcy?
18 kwi 2016, o 20:41
Kupiłem Xiaomi redmi note 2 na aliexpress . Status przesyłki się przez dlugi czas sie nie zmieniał wiec otworzyłem spór 29 marca. Wczoraj minął okres ochronny. Niestety telefon do mnie nie doszedł.
Nie wiem co zrobić aby napewno dostać zwrot pieniędzy. Nie wiem jak mam rozumieć odliczany czas na moją odpowiedź. Juz kilka razy odpowiadałem , ale zegar się nie zatrzymał.
Numer listu przewozowego RB039957883SG.
http://imageshack.com/i/plAMUME5jhttps://imageshack.com/i/polimDGZj
18 kwi 2016, o 20:43
Odpowiedź nie kończy sporu, musisz go zaakceptowac lub eskalować.
Poczytaj FAQ.
18 kwi 2016, o 21:50
blue_voyager: dzięki, przeczytałem "FAQ DZIAŁU ZAKUPY" . W statusie widzę "To move forward with this case you need to respond within 3 calendar days". Gdzie powinienem kliknąć aby eskalować / zaakceptować spór ?
http://imageshack.com/i/plAMUME5jhttps://imageshack.com/i/polimDGZj
19 kwi 2016, o 08:29
Przecież masz (na tym screenie) napis: "dispute escalated".
Wcześniej mogłeś eskalować dokładnie tam gdzie jest accept, cancel, modify.
BTW. Czy ludzie klikają cokolwiek bez czytania. To nie gra komputerowa, ale transakcje prawdziwymi pieniędzmi i jak ktoś nie zna języka w jakim są przeprowadzane transakcje i nie ma doświadczenia w zakupach, to niech zacznie od kupowania rzeczy po 1$ a nie telefonów.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.