Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
przez Maniok » 13 mar 2016, o 00:17
Witam, do końca purchase protection zostało mi 4dni z haczykiem, otworzyłem spór że paczka nie przyszła i chce refund bo kończy się okres ochrony. Facet sie nie zgodził na refund i prosi żebym poczekał jeszcze 8dni. Ale nie w prywatnej wiadomości czy coś tylko jako odpowiedź na dispute. I teraz mam do wyboru zaakceptowanie jego oferty czyli 0 refund i czekanie 8dni albo eskalować spór. Czy jak jesteśmy w trakcie sporu to okres purchase protection się wydłuża czy faktycznie za te 4dni będzie po ptokach?
-
Maniok
-
- Posty: 19
- Dołączył(a): 18 gru 2015, o 01:55
- Telefon:: LG
przez marcoos1 » 13 mar 2016, o 09:58
Możesz anulować spór, koleś wydłuży ochronę i czekać. Gdyby nie wydłużył ochrony to spór możesz jeszcze raz otworzyć przed końcem.
-
marcoos1
- VIP
-
- Posty: 1116
- Dołączył(a): 13 sty 2014, o 23:37
- Pochwały: 84
- Telefon:: samsung
przez Maniok » 13 mar 2016, o 13:52
A może by tak poczekać z decyzją te osiem dni? Niby na stronie mam licznik z 13dniami. Jak rozumiem mam 13dni jeszcze na podjęcie decyzji więc jeżeli paczka do tego czasu nie przyjdzie to będę eskalował. Dobrze myślę?
-
Maniok
-
- Posty: 19
- Dołączył(a): 18 gru 2015, o 01:55
- Telefon:: LG
-
Darczo
-
- Posty: 15
- Dołączył(a): 5 mar 2015, o 19:41
- Telefon:: Sony Ericsson
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości