Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
24 lip 2015, o 10:22
Najlepiej to zażądaj całkowitego zwrotu i wyślij mu to spowrotem. Na takie wymiany nie idź, już lepiej zamów ponownie. Jak się nie zgodzi to eskaluj. Sporu nie zamykaj.
24 lip 2015, o 15:32
Wezmę to pod uwagę. Czy ktoś robił może to w taki sposób jak opisałem? Czyli wymiana w trakcie trwania Purchase protection?
24 lip 2015, o 16:26
W telefonie po zablkowaniu ekranu. Wyswietlacz czesto nie reguje na dotyk zakladac spor ?
24 lip 2015, o 18:49
Ja tu gadam o zamknieciu disputa tak jak sprzedawca chciał, a tym czasem sprzedawca zaakceptował mi ten dispute. Tylko teraz mam wątpliwości, dostanę full refund tak jak chciałem w dispute czy dostanę drugi telefon od sprzedającego?
24 lip 2015, o 21:57
Dostaniesz kasę.
25 lip 2015, o 08:31
To ten chinczyk jakiś nienormalny.
On mi pisze:
"Ok we will send a new one phone if you send this phone back to us
But you have to close the dispute first and send the phloen back right ?
if we accept this dispute you will have the money and we can't send a new phone without received this phone
Hope you can uunderstand wanting for your reply"
Ja mu chcę odpisać a tu dispute zaakceptowany przez niego. Chyba nie ma co już u niego drugi raz kupować?
25 lip 2015, o 08:46
A kto by ich tam rozumiał :)
Ja dostałem od sprzedawcy z feedbackiem ponad 99% fałszywy numer i nie zgadzała się suma kontrolna. Od razu im to napisałem to odpisali po czasie że paczkę na poczcie wrócili bo miała w środku baterię

taaa. I że wyślą jeszcze raz i wtedy dostałem już prawidłowy numer. I chciałem zapytać dlaczego tak robią jaki jest prawdziwy powód takich zagrywek bo już nie pierwszy raz mnie to spotyka a na aliexpress nie kupuje od wczoraj więc, nie chcę żeby mi ktoś ściemniał i może by mi tak na prawdę wyjaśnili o co chodzi. Że np. lepiej jak napiszą kupującemu prawdę że np. chwilowo nie ma danego towaru i czekają na dostawę niż wciskać kit. No ale jak kulą w płot, oni dalej przy swoim że nie chcą nikogo oszukiwać bla bla... Szkoda z nimi dyskutować :)
25 lip 2015, o 12:13
Ostatnio strasznie duzo sie namnozyło takich chinskich kombinatorów, w poprzednim tygodniu na 9 zamówien tylko 2 sa wysłane z realnym numerem trackingowym w kolejnych 5 numery nie dzialaja od tygodnia a w dwóch sciemnianie chinczyka z towarem... Na szczescie to same kilkunasto dolarowe duperelki.
25 lip 2015, o 12:16
W przypadku tych nierejestrowanych małych paczek z duperelami po kilka $ to jest całkowicie normalne, nawet nie patrzę na tracking i jaki jest numer. Bardziej mi chodziło gdy zamawiamy coś droższego jak telefon.
25 lip 2015, o 12:57
Przy kilku dolarach sie zgodze ze przesylki leca nierejestrowanymi i jestem w stanie to zaakceptowac, ale przy 19-25 usd juz raczej sprzedawca powinien slac rejestrowanymi i takie tez trackingi podaja, coz tylko ze nie dzialajace ehh. Dla mnie to juz jest wieksza kasa i wole wiedziec czy jest to realnie wyslane czy nie , zamrazac sobie kasy na 60 dni nie zamierzam myslac ze a moze wyslal nierejestrowana... Dlatego ja w sciemy chinczykow takze nie wierze ale przed zalozeniem sporu zawsze staram sie napisac by chinol napisal prawde.. Ale jest tak ja Ty piszesz czyli zapytania do chinola to walenie glowa w mur i wklejanie gotowych regulek przez sprzedawce zamiast przyznanie sie ze nie wyslal bo nie ma jeszcze na stanie albo poslal nierejestrowana.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
25 lip 2015, o 13:43
No dokładnie. Niestety czeski film ;)
28 lip 2015, o 12:38
Panowie mam problem
zakupilem buty u pewnego chinczyka paczka przyszla zona ja rozpakowala a ze mnie nie bylo w domu to dopiero moglem zobaczyc czy wszystko jest z butami po powrocie.
Okazalo sie ze rozmiar jest nie taki i jeszcze kilka drobnych wad. Otworzylem spor - sprzedawca taki uparty ze escalowalem go. Po kilku dniach dostalem maila od supportu :
Could you kindly provide us pictures of the package you received with visible parcel's number on it to show us the goods is from the seller within 3 calendar days?
rozumiem ze mam im wyslac zdjecie paczki na ktorej jest numer trackingowy ? problem w tym ze nie mam tego opakowania poniewaz zona je po prostu rozwalila i wywalila do smieci a buty zostawila co mam zrobic?
jak im tego nie wysle to na zwrot kasy nie mam co liczyc a sprzedawca nie chce sie dogadac bo ma ciagle wymowki.
jest gdzies moze w internecie taki druczek do pobrania / wygenerowania czy cokolwiek ?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.