Switch to full style
Aliexpress , co warto kupić w Chinach, co się opłaca, co ma dobrą jakość i niską cenę? Najlepsze znaleziska, kupony, cebule, promocje. Recenzje zakupów z aliexpress, unboxingi paczek z Chin.
Wszystkie chińskie sklepy.
Odpowiedz

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

18 paź 2017, o 17:48

HongKong_Goldway napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Jak nie sugeruje jak sugeruje? Mówimy nie o użytkowaniu, a leżeniu telefonu odłogiem. Żaden z Was nie ma telefonu (szczególnie z dużą baterią) ? Bateria spada wam 15-17% przez noc bez podłączania żadnych usług, bez aplikacji działających w tle? Redmi 3S ma wielką baterię, praktyka pokazuje, że normalny wynik to 4-5 dni i 8h na ekranie (a nawet i 10h), a tu się rozładowuje w 3 dni BEZ UŻYTKOWANIA. 3 dni i 0h na ekranie, 2 dni i 1,5h na ekranie. To są fatalne wyniki nawet dla mojego Huaweia z baterią 2680mAh.

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

18 paź 2017, o 18:17

Najpierw sprawdz, ktory proces wyczerpuje baterie. Bo to ze telefon lezy i Ty nic nie robisz to nic nie znaczy.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

18 paź 2017, o 22:49

Żaden, statystyki są jak w każdym innym Redmi 3S.

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

20 paź 2017, o 08:17

Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Mi 6 prawdopodobnie zostanie objęte promocją na festiwalu Aliexpress 11/11.


Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Po tym jak serwis Xiaomi orzekł, że telefon jest w 100% sprawny wymieniliśmy Ci dla pewności baterię na własną rękę. Przetestowaliśmy działanie telefonu przed odsyłką i w naszej opinii jest sprawny w 100%. Być może w miejscu w którym mieszkasz są kłopoty z zasięgiem przez co telefon rozładowuje się szybciej? Czy jesteś pewien, że w tle nie działają procesy mogące przyśpieszyć rozładowywanie baterii?

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

20 paź 2017, o 11:38

Kiedy będzie coś wiadomo o promocjach na 11/11?
Planujecie objąć promocją MI MIX/MIX 2?

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

21 paź 2017, o 01:31

HongKong_Goldway napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


1) Zamówienia dokonane przed wprowadzeniem przez Aliexpress ubezpieczenia są na gwarancji sklepowej, która realizowana jest w Chinach.
2) Jeśli nie został opodatkowany w pierwszą stronę to może zostać opodatkowany w drodze powrotnej z Chin. Można umówić się z nami na wysyłkę naprawionego sprzętu przez DHL, wtedy przyjdzie bez opłat celnych.
3) Około 2-3 tyg zanim paczka dojdzie do nas, 2 tyg na naprawę i w zależności od wybranego rodzaju przesyłki zwrotnej od 1 do 4 tyg.
4) Koszty przesyłki w dwie strony. Około 35 zł list polecony do Chin + przesyłka zwrotna 10-15$ zwykła, około 20$ DHL.

Jeśli chcesz skorzystać z gwarancji opisz proszę problem poprzez wiadomość do zamówienia, jeśli to możliwe dokumentując go zdjęciem.


Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!



Jeśli wybierzesz DHL lub zamówisz z magazynu w Hiszpanii to żadne opłaty celne nie zostaną naliczone. W przypadku darmowej wysyłki może zostać naliczone 23% podatku VAT.
Kod GWPL działa na wszystkie telefony z wyjątkiem zamówień z magazynu w Hiszpanii, w tym przypadku możemy nie mieć któregoś z akcesoriów.



Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Tak, wystawienie 5-gwiazdkowego feedbacku w ciągu 3 dni od otrzymania zamówienia rozszerza gwarancję sklepową do 12 miesięcy. Z tym, że teraz każde zamówienie na telefon objęte jest obowiązkowym ubezpieczeniem Allianz (12 mies.) dokładanym przez Aliexpress i to raczej z tej gwarancji radzimy korzystać - działa sprawniej, a część napraw przeprowadza się już w Polsce.



Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Nie wiem którą chciałbyś wersję, oto link do wszystkich:
http://bit.ly/2xn7PGa

Dopisz jeszcze ze oszukujecie na gwarancji pobieracie opłaty dodatkowe a nie często zdarza się że nic nie naprawiacie

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

22 paź 2017, o 00:14

HongKong_Goldway napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Bateria została wymieniona za pierwszym czy drugim razem? Jeśli za pierwszym to na 100% nie było żadnych kłopotów z zasięgiem: telefon przez pewien czas był bez karty SIM, a mieszkam w dużym mieście. Będąc bez karty SIM 12% nie wystarczyło by przetrwać noc (8 godzin) - rano był wyładowany do zera. Czyli w 8h zużył więcej niż 12% co daje ponad 36% dziennie w trybie standby, 0 na ekranie (nic w tle, wyłączony GPS itp). Nie wiem czy jesteście grupą, czy piszę z pojedyńczą osobą, ale macie telefony - nie uważa Pan/Pani że takie zużycie jest zbyt wysokie w każdym telefonie? Tym bardziej że Redmi 3S ludziom wytrzymuje nawet 4-5 dni robiąc po 8-9h na ekranie. Tak na chłopski rozum.

A jeśli bateria została wymieniona podczas drugiej wizyty to nie wiem jak się sprawuje, telefon wciąż jest u Was. Poprosiłem o zrobienie testu baterii i otrzymałem wiadomość, że wciąż leci bo telefon ma prawie rok. Tylko, że jedynym zużywającym się elementem telefonu jest bateria, ta została wymieniona i jeśli była problemem to problem powinien ustąpić. A może zaszło nieporozumienie i ktoś napisał jak było przed wymianą i teraz jest lepiej? Nie wiem, z Chińczykiem trudno się dogadać.

Sprawdzałem procesy zużywające baterię, wyglądają modelowo jak w każdym innym Redmi 3S. Co sugeruje problem hardware'owy. Zadałem pytanie MiCenter (odpowiedział chyba sam Acid) załączając screeny z menedżera baterii i ich odpowiedź była jednoznaczna:
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Niestety nie przeprowadzają takich napraw prywatnie, tylko w ramach gwarancji zleconej dla ich serwisu.

Druga sprawa - podczas drugiego "wyjazdu" telefon był w stanie całkowitego bootloopa systemu. Zostało to naprawione? Problem pojawił się po powrocie z pierwszej naprawy i przeczytałem że zdarza się to po wymianie płyty głównej bo partia nowych ma coś w sobie co blokuje aktualizacje OTA. Co by sugerowało, że serwis Xiaomi za pierwszym razem nic nie znalazł a jednocześnie wymienił płytę? I nie ustały drenaże? Dziwne. To może zbieg okoliczności, sam już nie wiem (od tego właśnie jest serwis).


I najważniejsze. Ostatnia wiadomość na Ali była bardzo niepokojąca. Otóż Goldway napisał, że słabe trzymanie jest normalne bo bateria ma/miała ok. 300 cykli ładowania. Telefon od maja jest nieużytkowany, wcześniej mama zrobiła ok. 80 cykli (jest niewymagającą użytkowniczką, ładowała co ok. 2 dni mając 1,5-2h na ekranie). Skąd się wzięło pozostałe ponad 200? Wygląda na to, że faktycznie zostałem oszukany i wysłano mi telefon odnowiony (refurbished) co się już Goldwayowi zdarzało. Robi się nieładnie.

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

23 paź 2017, o 10:03

penguino napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Bateria została wymieniona za pierwszym czy drugim razem? Jeśli za pierwszym to na 100% nie było żadnych kłopotów z zasięgiem: telefon przez pewien czas był bez karty SIM, a mieszkam w dużym mieście. Będąc bez karty SIM 12% nie wystarczyło by przetrwać noc (8 godzin) - rano był wyładowany do zera. Czyli w 8h zużył więcej niż 12% co daje ponad 36% dziennie w trybie standby, 0 na ekranie (nic w tle, wyłączony GPS itp). Nie wiem czy jesteście grupą, czy piszę z pojedyńczą osobą, ale macie telefony - nie uważa Pan/Pani że takie zużycie jest zbyt wysokie w każdym telefonie? Tym bardziej że Redmi 3S ludziom wytrzymuje nawet 4-5 dni robiąc po 8-9h na ekranie. Tak na chłopski rozum.

A jeśli bateria została wymieniona podczas drugiej wizyty to nie wiem jak się sprawuje, telefon wciąż jest u Was. Poprosiłem o zrobienie testu baterii i otrzymałem wiadomość, że wciąż leci bo telefon ma prawie rok. Tylko, że jedynym zużywającym się elementem telefonu jest bateria, ta została wymieniona i jeśli była problemem to problem powinien ustąpić. A może zaszło nieporozumienie i ktoś napisał jak było przed wymianą i teraz jest lepiej? Nie wiem, z Chińczykiem trudno się dogadać.

Sprawdzałem procesy zużywające baterię, wyglądają modelowo jak w każdym innym Redmi 3S. Co sugeruje problem hardware'owy. Zadałem pytanie MiCenter (odpowiedział chyba sam Acid) załączając screeny z menedżera baterii i ich odpowiedź była jednoznaczna:
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Niestety nie przeprowadzają takich napraw prywatnie, tylko w ramach gwarancji zleconej dla ich serwisu.

Druga sprawa - podczas drugiego "wyjazdu" telefon był w stanie całkowitego bootloopa systemu. Zostało to naprawione? Problem pojawił się po powrocie z pierwszej naprawy i przeczytałem że zdarza się to po wymianie płyty głównej bo partia nowych ma coś w sobie co blokuje aktualizacje OTA. Co by sugerowało, że serwis Xiaomi za pierwszym razem nic nie znalazł a jednocześnie wymienił płytę? I nie ustały drenaże? Dziwne. To może zbieg okoliczności, sam już nie wiem (od tego właśnie jest serwis).


I najważniejsze. Ostatnia wiadomość na Ali była bardzo niepokojąca. Otóż Goldway napisał, że słabe trzymanie jest normalne bo bateria ma/miała ok. 300 cykli ładowania. Telefon od maja jest nieużytkowany, wcześniej mama zrobiła ok. 80 cykli (jest niewymagającą użytkowniczką, ładowała co ok. 2 dni mając 1,5-2h na ekranie). Skąd się wzięło pozostałe ponad 200? Wygląda na to, że faktycznie zostałem oszukany i wysłano mi telefon odnowiony (refurbished) co się już Goldwayowi zdarzało. Robi się nieładnie.

Nic nie ugrasz to zwykły oszust. Ale polecam metodę zamówić u niego jeszcze raz np dla kogoś znajomego albo na sprzedaż i wystawiać mu negatywy feedback same 1 w opisie prawda że to złodziej i oszust. Metoda działa chinczykom bardzo zależy na pozytywnej opinii a Goldway wymusza to gwarancja bez komentarza pół roku po pozytywnym rok. Stąd jego dobre opinie na ali

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

23 paź 2017, o 13:09

@ drn
Niedługo poinformuję co będzie objęte promocją 11/11.

@penguino
Daj mi czas do jutra, muszę przekazać serwisowi to co napisałeś, może zaproponują jakieś rozwiązanie.

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

23 paź 2017, o 13:10

Żarty sobie robicie z gwarancją u Goldiego?? Oni to olewają, np moj R4Pro ( to jakiś bubel xiaomi jest -bo na to jest masę reklamacji) przebarwienie ekranu po lewej stronie na górze przebarwia sie ekran i robi się plama.Goldi ma to centralnie... wiecie gdzie ehhh

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

23 paź 2017, o 14:21

HongKong_Goldway napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Przede wszystkim prosił bym o ustalenie czy test baterii został zrobiony przed czy po jej wymianie (i kiedy ją wymieniono - podczas pierwszej czy drugiej, obecnie trwającej, wizyty). To pozwoli nieco uporządkować sprawę.

I proszę o wyjaśnienie kwestii ilości cykli ładowania bo jeśli okaże się, że dostałem regenerowane padło to trzeba będzie trochę inaczej rozmawiać.

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

26 paź 2017, o 08:53

@Piotrek_22
Nie olewamy, odpisaliśmy z lekkim opóźnieniem, naprawimy telefon, zgodnie z naszą rozmową wyślesz go do Chin.

@penguino
Problem z telefonami refubrished został już dawno rozwiązany, dotyczył kilku sztuk które dostarczył nam dystrybutor. Klienci otrzymali rekompensatę lub zwrócili urządzenia. Co do Twojego telefonu - dzisiaj zrobimy testy o które prosisz oraz wgramy nowy ROM. Poinformujemy gdy zakończymy testowanie.

_________________
Sklep zdecydował, że o szczegółach promocji 11/11 mogę poinformować dopiero w listopadzie.
Odpowiedz