przez brylus » 20 lip 2017, o 00:24
Jak ci nie pasuje nie czytaj a nie komentujesz. Czuję się oszukany chyba mam prawo do tego? Skoro korzystam z gwarancji jedynym kosztem jaki powinienem ponieść konsument jest wysyłka towaru. Tutaj większość chwali Goldiego z prostego powodu jak nie wiadomo o co chodzi to chodź o.... Np na innych forach czy mirko goldway nie ma dobrych opini. Moim głównym błędem było kierowanie się opiniami na tym forum Mądry polak po szkodzie. Nie wierzę że Goldway ma choć trochę ambicji by zwrócić pieniądze raczej mi chodziło jak naprawdę wygląda gwarancja u niego. Jak w salonach samochodowych do Bramy później się nie znamy. Mam nadzieję że choć jedną osobą nie popełni tego błędu co ja i kupi u dobrego sprzedawcy nie oszusta eot
Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
Oj, zdecydowanie przesadzasz fighter. Tak czytam ten wątek i jedyny wniosek jaki mam, to, że support Goldiego zachował się bardzo w porządku, poinformował o kosztach, że mogą wynieść około 50USD, że bezpieczniej i szybciej dla Ciebie będzie zrobić to w PL. Mało tego, poświecili CI wiele godzin czytają, odpisując, a nawet podając Ci linki do aukcji gdzie mógłbyś kupić wyświetlacz. Nie odmówili gwarancji. Cholera, miałeś wybór, wybrałeś, a teraz narzekasz. Niektóre serwisy w PL nie mają takiego podejścia do klienta. A Ty narzekasz, że zrobiłeś coś świadomie i że czujesz się przez to oszukany. Ja w tym nawet namiastki oszustwa nie widzę, a tylko robienie z igły widły teraz. Jak napisał kolega, ogarnij się. Zamknij ten temat i ciesz się swoim telefonem. I oby bez kolejnych usterek już!
Autor postu otrzymał pochwałę