Aliexpress , co warto kupić w Chinach, co się opłaca, co ma dobrą jakość i niską cenę? Najlepsze znaleziska, kupony, cebule, promocje. Recenzje zakupów z aliexpress, unboxingi paczek z Chin.
Wszystkie chińskie sklepy.
Odpowiedz

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

2 kwi 2017, o 20:49

HKTR Strore cały czas wysyła bez vat. Przez Portugalię albo przez "Warsaw warehouse". Podobno 100% pewności, zobaczymy...

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

2 kwi 2017, o 21:20

sylwekpi napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Ale nie ma wielu telefonow np xiaomi.

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

2 kwi 2017, o 21:34

Jak nie ma jak ma.
Ale od tego jest oddzielny temat. Od śledzenia przesyłek też jest osobny temat

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

2 kwi 2017, o 21:42

moth napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Moze i zaspamuje ale gdzie?
Obrazek
Wpisalem takze ze 4-5 roznych modeli xiaomi i nie pokazalo u niego zadnego z nich.

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

2 kwi 2017, o 21:57

moth napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Miał, ale już teraz nie ma.

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

2 kwi 2017, o 23:43

@smietana napisz do niego wiadomość. Ma w ofercie więcej telefonow niż wystawia, m.in xiaomi.
Ale ceny średnie. Mi5 chciał 250$+ wysyłka

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

3 kwi 2017, o 01:12

Zadałem se trudu i policzyłem ile Goldi sprzedał 22 marca tanich Redmi - jest tego ponad 100 sztuk. Spora część do UA/Rosji (z czym mają spokój), ale reszta na EU, a przecież poza tym ma w ofercie jeszcze kilka(naście) innych modeli.

Z kilku ostatnich dni przed wyłączeniem SSM mogło im we Francji wpaść kilkaset sztuk telefonów.


Albo dopłacą VAT (przy rzeczach wysyłanych SSM pewnie w ogóle nieopłacalne), albo muszą pokryć koszty obsługi celnej, podwójnej wysyłki (do i z Francji) i zwrócić pełną kasę kupującym.
Już tylko na tym są POWAŻNIE do tyłu.

W kontraktach często wpisuje się tzw. klauzulę wyższej siły - umowa przestaje obowiązywać, gdy wydarzą się rzeczy nadzwyczajne, którym dokładając zwykłej staranności nie da się przeciwdziałać (np. powódź, strajki itp.). I ta _nagła_ sytuacja z SSM jak najbardziej pod taką wyjątkową sytuację wg mnie podpada.
Metoda działała pięknie, aż z powodu siły wyższej pie..ło.


Szkoda patrzeć, jak niektórzy mimo wszystko za wszelką cenę chcą tę swoją cebulę wydrzeć.
Zrozumcie drugą stronę - oni już są stratni.
Rozumiem jeszcze oczekiwanie refundu podwójnego przewalutowania, jeśli takie by nastąpiło, ale cała reszta..? Gra na negatywy? Shitstorm?
Poniżej dna.
Nie zdziwiłbym się, gdyby Aliexpress uprzejmie wszystkie gównoburze z tego powodu traktował deletem.

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

3 kwi 2017, o 12:19

tpawel napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Juz wiem co i jak :-)
Dodam, ze Goldi zamyka/wycofuje wysylke free shipping do Polski, co za tym idzie zostaje tylko Dhl, co za tym idzie ja juz tam nie kupie.
Obrazek


robek napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Te obrońca Goldiego a hejter kupującyhh u niego, którzy zapłacili za ssm i czekają już masę czasu ma wysyłke i mają dopłacić 25$ za kolejne wysyłke to czyja to wina?
Bez jaj skoro taki użytkownik kupił "usługę" ssm to nie powinno go interesować czy Goldi na tym teraz traci czy nie. Dlaczego to użytkownik ma dokładać kasę i czekać kolejne tygodnie? Dlaczego ma tracić na refundzie, przewalutowaniu itp...
Dam przykład
Kupujesz pakiet np w nc+ na 2 lata z gwaranatowaną ceną i iloscią programów i w czasie tego podnosza Ci cenę i zabieraja programy bo ktoś coś tam? Stawiasz się po stronie nc+ :-) ?Bez jaj. Kupujesz usługę ssm więc wymagasz, że ma być tak jak to zakupileś. Myslisz ze Goldi to dobry tatuś i na ssm też nie zarabial :-) ?
Gdzie tu cebula, że ludzie którzy zakupili przesyłkę z gwarancją bez vat sa nękani aby anulowali zamówienie lub dosłali 25$. Dlaczego ktoś ma tracić na tym nie Goldi? Zarabiał na tym, to czemu on jest super?
Weź się ogarnij zanim zaczniesz obrażać innych użytkowników od cebulakow.
Maskara...
Ja rozumiem Goldiego ale i kupujących, nie wyzywam Goldiego ani innych. Wiec przestań wrzucać wszystkich do jednego wora. Goldi także, nie jest swiety a prowadząc interes musi się liczyć z takimi kwiatkami, a kupujący także ma prawo sie bronić. Więc daruj sobie durne wywody.
Ostatnio edytowano 3 kwi 2017, o 13:24 przez smietana, łącznie edytowano 1 raz

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

3 kwi 2017, o 14:23

Aj, Śmietana, Śmietana.

Jak przeczytasz mojego posta w powiększeniu, to zwróć uwagę, że popieram żądania pokrycia swoich realnych strat (np. z przewalutowania).
Podobnie też nie wrzucam _wszystkich_ do jednego worka - napisałem "niektórzy mimo wszystko, za wszelką cenę" (istotne słowo "niektórzy").

Goldi oczywiście o swoich klientów powinien dbać.
Jeśli nie odpisuje, nie dlatego, że sam nie wie co i jak zrobić, tylko bo ma Was w d.. to przykładam się do hejtu.
Mam wrażenie jednak, że sam jeszcze czeka, na milsze wieści od francuskiej inspekcji przynajmniej w części przypadków.

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

3 kwi 2017, o 14:37

Obydwa te posty sugerują przede wszystkim to, że nie rozumiesz (lub co mniej prawdopodobne udajesz, że nie rozumiesz) co tu się wydarzyło.

Pomysły typu "Goldway jest poważnie do tyłu" czy też "milsze wieści od francuskiej inspekcji" świadczą o tym jednoznacznie. Możesz naturalnie propagować dalej te koncepcje, nikomu to raczej nie będzie przeszkadzać, ale też nie dziw się, że niektórzy mogą do nich podchodzić z pewnym rozbawieniem. Goldway stoi przed normalną decyzją biznesową, żadna to wyjątkowa sytuacja, jak przeczytałem o "sile wyższej" to naprawdę poczułem, że uczyniłeś mi dzień. Jak na razie wygląda na to, że Tina wybierze wariant "idę na udry". A do tego ma Tina niezbywalne prawo.
Odpowiedz