Aliexpress , co warto kupić w Chinach, co się opłaca, co ma dobrą jakość i niską cenę? Najlepsze znaleziska, kupony, cebule, promocje. Recenzje zakupów z aliexpress, unboxingi paczek z Chin.
Wszystkie chińskie sklepy.
19 lis 2015, o 17:30
Skoro nie możesz ludziom pomóc, to po co się produkujesz w tym wątku?
To jest dyskusja na temat Goldwaya i sytuacji z ostatnią wysyłką telefonów, a tamto to mój komentarz na ten temat i na temat dziwnej logiki ludzi uważających, że wszystko jest w porządku - do tego służy forum, przynajmniej do tego służyło 10 lat temu. Ale jak wolisz wlepiać warny za to, że ktoś się z Tobą nie zgadza szukając bluzgów, to rób tak dalej.
19 lis 2015, o 17:36
"pomocy od Goldway'a"... Mamy się go jeszcze prosić i wielce oczekiwać jak szanownie odpowie? Ja tu innego wyjścia jak kilkadziesiąt dolarów rekompensaty nie widzę, bo co, folijke na ekran mi dośle w ramach przeprosin bądź 10$? Śmieszne.
19 lis 2015, o 17:40
Warna dostałeś za bluzgi (i dostaniesz kolejnego jeśli będzie się to powtarzać) nie ma on nic wspólnego z tym czy się z Tobą zgadzam czy nie. To raz. Dwa, to moja obecność w tym wątku ma na celu pohamowanie waszych zapędów, bo jak na razie to i wasze posty niewiele wnoszą poza wzajemnym nakręcaniem się. jedyna osobą, która może coś wyjaśnić jest Goldway i dopóki on tego nie zrobi, cała ta pyskówka nie ma sensu.
19 lis 2015, o 17:41
To czego Ty właściwie oczekujesz pisząc w tym wątku? Nie chcesz pomocy od Goldway'a, to czego chcesz?
19 lis 2015, o 18:04
Rczeczywiscie panowie trochę przesadzacie. Poczekajmy aż telefony przyjdą, jaką Goldway zaproponuje rekompensatę a jak nie to jak to później rozwiążemy. Bo trochę serio przesadzacie, dwa dni zwkłoki a wy zaraz będziecie oczekiwać połowy wartości telefonu.
19 lis 2015, o 19:47
U mnie już telefonik w domku ;)
19 lis 2015, o 19:59
Yyy dziwne niby forum dyskusyjne a zabrania sie rozmawiac
19 lis 2015, o 20:01
Chyba nic nie zrozumiałeś z tego co napisałem. Zdarza się.
19 lis 2015, o 21:00
Niektórzy użytkownicy traktują chyba sprawę zbyt osobiście ;)
Goldway jeśli zobowiązał się w opisie aukcji do wysyłki w 48h to niezależnie od ilości zamówień powinien się wywiązać z umowy. Jednakże na moje to jedyna opcja na zadośćuczynienie to zwrot różnicy pomiędzy wysyłką z Chin a z aukcji Silver VIP
19 lis 2015, o 21:02
Mój telefon zmawiany w poniedziałek a dziś podobno nadany.
Na Mikołajki nie dojdzie ale pod choinkę pewnie tak.
19 lis 2015, o 21:28
Nie zgadzam się z Tobą.. Zdecydowałem się na droższe Silver VIP, bo zależało mi na szybkim dostarczeniu telefonu. Zaufałem opisowi sprzedawcy na stronie. Zapłaciłem więcej za tę dodatkową usługę. Zależało mi na szybkiej przesyłce, bo może ma to być prezent dla kogoś kto ma pojutrze urodziny? Bądź jest mi po prostu potrzebny do pracy? Sam fakt zerowej informacji o opóźnieniach i to, że jest to oszustwo, bo wysyłka jest z Chin? Czy te czynniki nic nie znaczą i z tego względu nie należy się więcej zwrotu niż tylko śmieszną różnicę za wysyłkę? A straty czasu? Moralne?
Wyobraź sobie sytuację, że zamawiasz coś kurierem co szybko potrzebujesz, bo Twoja żona ma za 4dni urodziny. W usługach kurier zaznacza, że będzie u Ciebie w dwa dni. Niestety prezent nie dochodzi, kurier pisze żeby być cierpliwym. W końcu kurier z paczką przychodzi ósmego dnia i mówi Ci, sorry, zwrócę Ci różnice pomiędzy kurierem a listem ekonomicznym poczty polskiej. Co robisz? Bo Ja wyśmiał go i dał w ryj.. Albo najpierw dał w ryj a później wyśmiał.
Plus dodam jeszcze, że gdyby Goldway zaznaczył, że w Estonii mogą skończyć się telefony na magazynie i wysyłka się opóźni to nie zamawiałbym u niego tylko u Top One za 140$ i gwarancją 100%, że nie będzie vatu. A teraz zostałem bez telefonu i z ewentualnością, że mogą mi dowalić jeszcze vat. Jeśli dostanę vat to nie odpuszczę i będę się ubiegał o zwrot za vat, różnice kosztów wysyłki z Chin i minimum 20$ refunda z wynikłej sytuacji.
Pozdrawiam
19 lis 2015, o 22:34
Nie zgadzam się z Tobą.. Zdecydowałem się na droższe Silver VIP, bo zależało mi na szybkim dostarczeniu telefonu. Zaufałem opisowi sprzedawcy na stronie. Zapłaciłem więcej za tę dodatkową usługę. Zależało mi na szybkiej przesyłce, bo może ma to być prezent dla kogoś kto ma pojutrze urodziny? Bądź jest mi po prostu potrzebny do pracy? Sam fakt zerowej informacji o opóźnieniach i to, że jest to oszustwo, bo wysyłka jest z Chin? Czy te czynniki nic nie znaczą i z tego względu nie należy się więcej zwrotu niż tylko śmieszną różnicę za wysyłkę? A straty czasu? Moralne?
Wyobraź sobie sytuację, że zamawiasz coś kurierem co szybko potrzebujesz, bo Twoja żona ma za 4dni urodziny. W usługach kurier zaznacza, że będzie u Ciebie w dwa dni. Niestety prezent nie dochodzi, kurier pisze żeby być cierpliwym. W końcu kurier z paczką przychodzi ósmego dnia i mówi Ci, sorry, zwrócę Ci różnice pomiędzy kurierem a listem ekonomicznym poczty polskiej. Co robisz? Bo Ja wyśmiał go i dał w ryj.. Albo najpierw dał w ryj a później wyśmiał.
Plus dodam jeszcze, że gdyby Goldway zaznaczył, że w Estonii mogą skończyć się telefony na magazynie i wysyłka się opóźni to nie zamawiałbym u niego tylko u Top One za 140$ i gwarancją 100%, że nie będzie vatu. A teraz zostałem bez telefonu i z ewentualnością, że mogą mi dowalić jeszcze vat. Jeśli dostanę vat to nie odpuszczę i będę się ubiegał o zwrot za vat, różnice kosztów wysyłki z Chin i minimum 20$ refunda z wynikłej sytuacji.
Pozdrawiam
Niby czemu mialbys dostac zwrot za VAT? Bo na innej aukcji to gwaranuja? Totalnie z dupy argument. Roznica kosztow wysylki - tak. Jakis refund - pewnie tak, ale zwrot VAT to juz totalna abstrakcja. Tez jestem w tej grupie czekajacych ale bez przesady Panowie. Za chwile ktos wystarczy, ze chce 2 telefon

w cenie jednego.