Geekbuying
Odpowiedz

Re: Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

11 gru 2016, o 16:14

Poznasz po pudełku i ładowarce. Kate ma angielskie napisy

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Re: Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

12 gru 2016, o 10:39

No juz zweryfikowalem i na 100% przyslal KATE :evil:

Re: Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

12 gru 2016, o 14:00

Do mnie dotarła też wersja Kate. Oraz etui za 50zł do wersji Kenzo, które mogę sobie... I taka to promocja.

Edit: Dostałem maila, że zwrócą mi kasę za etui.

Re: Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

14 gru 2016, o 11:27

Dzisiaj odpisali

"Dear customer,


152mm is international version.
And now there is no case can match the international one.
Hope you can kindly understand.


Bella"

:evil: Niepowazny sklep

Re: Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

14 gru 2016, o 11:31

Osoby co dostały przesyłki bez VAT będą zadowolone, a teraz sklep sobie odpocznie.

Re: Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

15 gru 2016, o 11:16

Ja dostalem bez vat (bo tak mialo byc), co nie znaczy ze czuje sie lekko olany...

Re: Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

15 gru 2016, o 16:37

markx napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Sprzedasz - zamienisz bez problemu.

Re: Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

29 gru 2016, o 14:24

Sklep TRAGEDIA! Zamawiałem już z wielu sklepów z Chin czy Aliexpres, ale geekbuying to jest jedno wielkie nieporozumienie i burdel.

Zamówiłem w preorderze Redmi4 z wysyłką tax free. Po 7 dniach od deklarowanej daty wysyłki dostaje informację że telefon nie może zostać wysłany wybraną i zapłaconą przez ze mnie formą wysyłki tax free ze względu że nie znajduje się na jakimś "magazynie" z którego realizowane są wysyłki w tej formie, i proponuje zwykła wysyłkę SP lub DHL z zastrzeżeniem możliwości naliczenia vatu w kraju docelowym. Odpisałem że zamawiałem na waszej stronie wyłącznie ze względu na możliwość ominięcia ryzyka zapłacenia vatu i jeśli nie jesteście w stanie zrealizować zamówienia z wybraną formą wysyłki tax free, proszę o anulowanie zamówienia i zwrot dokonanej płatności.

Zwrotu wpłaconej kwoty oczywiście nie otrzymałem, lecz po kilku dniach przyszła wiadomość meilem że wysyłka jednak zostanie zrealizowana sf expres tax free.

Po upływie kolejnych kilku dni i braku jakiejkolwiek informacji kiedy ta wysyłka nastąpi, wysyłam meila z zapytaniem, Otrzymuje odpowiedz że jednak wysyłka nie nastąpi bo nie mają tego telefonu na stanie i być może będą mogli wysłać go za około 8 dni. Tutaj po raz kolejny odpowiadam że zgodnie z zapewnieniami telefon miał zostać już dawno wysłany, w związku z czym po raz kolejny proszę o anulowanie zamówienia i zwrot wpłaconej kwoty.

Zwrotu wpłaconej kwoty oczywiście nie otrzymuje. Otrzymuje jednak wiadomość że mogę wybrać sobie inny telefon! I tak jak poprzednio, i tym razem żądam zwrotu wpłaconej kwoty ze względu na brak możliwości wysyłki zamówienia. 

Otrzymuję kolejną wiadomość że telefon pojawi się za "ileś" dni, i czy chcę na niego poczekać. Odpowiadam że nie, i chcę otrzymać zwrot wpłaconej kwoty. Reakcji na moje kolejne żądanie brak.

Po 2 dniach, niczym niespodziankę otrzymuje wiadomość że zamówienie zostało zrealizowane, z numerem listu przewozowego przewoźnika SF expres. Odczekując kilka dni sprawdzam zarówno na stronie domowej sf expres jak i kilku stronach trackingowych podany numer, który okazuje się fakem. Piszę do obsługi geekbuying  i dostaję rzekomo prawidłowy, inny już numer z informacją że przesyłka została jednak nadana przez francuski chronopost. Szczęśliwy że w końcu dostane już niebawem swój zamówiony telefon, wpisuje numer trackingowy na stronie chronopostu. Jest już w Paryżu. Po codziennym sprawdzaniu statusu przesyłki i upływie prawie dwóch tygodni bez jej doręczenia, kontaktuje się z chronopostem przez FB co się dzieje i kiedy zostanie doręczone do Polski? I co dostaje w odpowiedzi? Że przesyłka ta nigdy do Polski nie trafi gdyż skierowana jest do odbiorcy w Bułgarii!

Obecnie jestem na etapie wysłania kolejnego żądania o zwrot wpłaconej kwoty do obsługi geekbuying oraz zawiadomienia paypala z żądaniem zwrotu.

Reasumując, ten "sklep" to chyba jakiś żart. Sprzedają towar którego nie posiadają, wysyłają cały czas zbywające i mające na celu granie na czas wiadomości, o fałszywych numerach trackingowych wysyłanych na odczepnego nie wspomnę. NIE POLECAM, OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.

Re: Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

19 lip 2017, o 09:09

Hej, czy SF Express z Geekbuying chroni od VATu?

Re: Geekbuying - Promocje / Rozmowy ogólne

7 wrz 2017, o 15:37

Tydzień czasu czekać na wysyłke głupiej żarowki to jakieś kpiny. Zarówka dalej nie wysłana. Ten sklep to faktycznie jakiś żart.
Odpowiedz