przez szmugler » 29 gru 2016, o 14:24
Sklep TRAGEDIA! Zamawiałem już z wielu sklepów z Chin czy Aliexpres, ale geekbuying to jest jedno wielkie nieporozumienie i burdel.
Zamówiłem w preorderze Redmi4 z wysyłką tax free. Po 7 dniach od deklarowanej daty wysyłki dostaje informację że telefon nie może zostać wysłany wybraną i zapłaconą przez ze mnie formą wysyłki tax free ze względu że nie znajduje się na jakimś "magazynie" z którego realizowane są wysyłki w tej formie, i proponuje zwykła wysyłkę SP lub DHL z zastrzeżeniem możliwości naliczenia vatu w kraju docelowym. Odpisałem że zamawiałem na waszej stronie wyłącznie ze względu na możliwość ominięcia ryzyka zapłacenia vatu i jeśli nie jesteście w stanie zrealizować zamówienia z wybraną formą wysyłki tax free, proszę o anulowanie zamówienia i zwrot dokonanej płatności.
Zwrotu wpłaconej kwoty oczywiście nie otrzymałem, lecz po kilku dniach przyszła wiadomość meilem że wysyłka jednak zostanie zrealizowana sf expres tax free.
Po upływie kolejnych kilku dni i braku jakiejkolwiek informacji kiedy ta wysyłka nastąpi, wysyłam meila z zapytaniem, Otrzymuje odpowiedz że jednak wysyłka nie nastąpi bo nie mają tego telefonu na stanie i być może będą mogli wysłać go za około 8 dni. Tutaj po raz kolejny odpowiadam że zgodnie z zapewnieniami telefon miał zostać już dawno wysłany, w związku z czym po raz kolejny proszę o anulowanie zamówienia i zwrot wpłaconej kwoty.
Zwrotu wpłaconej kwoty oczywiście nie otrzymuje. Otrzymuje jednak wiadomość że mogę wybrać sobie inny telefon! I tak jak poprzednio, i tym razem żądam zwrotu wpłaconej kwoty ze względu na brak możliwości wysyłki zamówienia.
Otrzymuję kolejną wiadomość że telefon pojawi się za "ileś" dni, i czy chcę na niego poczekać. Odpowiadam że nie, i chcę otrzymać zwrot wpłaconej kwoty. Reakcji na moje kolejne żądanie brak.
Po 2 dniach, niczym niespodziankę otrzymuje wiadomość że zamówienie zostało zrealizowane, z numerem listu przewozowego przewoźnika SF expres. Odczekując kilka dni sprawdzam zarówno na stronie domowej sf expres jak i kilku stronach trackingowych podany numer, który okazuje się fakem. Piszę do obsługi geekbuying i dostaję rzekomo prawidłowy, inny już numer z informacją że przesyłka została jednak nadana przez francuski chronopost. Szczęśliwy że w końcu dostane już niebawem swój zamówiony telefon, wpisuje numer trackingowy na stronie chronopostu. Jest już w Paryżu. Po codziennym sprawdzaniu statusu przesyłki i upływie prawie dwóch tygodni bez jej doręczenia, kontaktuje się z chronopostem przez FB co się dzieje i kiedy zostanie doręczone do Polski? I co dostaje w odpowiedzi? Że przesyłka ta nigdy do Polski nie trafi gdyż skierowana jest do odbiorcy w Bułgarii!
Obecnie jestem na etapie wysłania kolejnego żądania o zwrot wpłaconej kwoty do obsługi geekbuying oraz zawiadomienia paypala z żądaniem zwrotu.
Reasumując, ten "sklep" to chyba jakiś żart. Sprzedają towar którego nie posiadają, wysyłają cały czas zbywające i mające na celu granie na czas wiadomości, o fałszywych numerach trackingowych wysyłanych na odczepnego nie wspomnę. NIE POLECAM, OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.